۲۰ درصد مشترکین امرکایی از سیستم پرداخت غیرتماسی استفاده می برند

بسیاری از مشترکین آمریکایی با پرداخ های غیرتماسی و موبایلی نا آشنا هستنددر کشور آمریکا تنها 20 درصد از مردم از سیستم پرداخت غیرتماسی مانند اندروید پی، اپل پی و سامسونگ پی جهت انجام خرید از فروشگاه ها استفاده می کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بر اساس پژوهش انجام شده در سال اخیر، با وجود اینکه سیستم پرداخت غیرتماسی در بین مشترکین از درجه رضایتمندی مناسبی برخوردار بوده است، با این حال این سیستم برای بیشتر مردم آمریکا ناآشناست. بیش از 75 درصد از مردم آمریکا حاضر هستند حداقل نیمی از خریدهای خود را از سیستم پرداختی به جز سیستم غیر تماسی انجام دهند.

این در صورتی است که پرداخت های غیرتماسی در کشورهایی چون استرالیا و انگلستان رشد قابل توجهی داشته است، اما پرداخت های موبایلی دستخوش محدودیت هایی شده است. این پژوهش که توسط شرکت Creative Strategies انجام شده است و در همایش Money2020 در لاس وگاس ارائه شده است نشان می دهد که در کشور آمریکا مردم بیشتر زمانی از پرداخت های غیرتماسی استفاده می کنند که فروشنده گزینه دیگری را در اختیار آنها قرار ندهد. علاوه بر این، بسیاری از مردم در هر سه کشور به دنبال آن هستند تا فروشندگان مزایای امنیتی استفاده از پرداخت غیرتماسی را به آن ها اطلاع دهد.

در کشور آمریکا تنها 20 درصد از مردم از سیستم پرداخت غیرتماسی مانند اندروید پی، اپل پی و سامسونگ پی جهت انجام خرید از فروشگاه ها استفاده می کنند. این در صورتی است که بیش از 85 درصد از استرالیایی ها و در حدود 80 درصد از انگلیسی ها از این سیستم ها استفاده می کنند. این بدان دلیل است که بسیاری از آمریکایی ها هیچ آشنایی با روش های مختلف پرداخت غیرتماسی ندارند.
ترجمه: سرویس بین الملل پایگاه خبری بانکداری الکترونیک
منبع: NFC World
http://www.nfcworld.com/2016/10/25/348036/us-consumers-largely-unfamiliar-with-contactless-and-mobile-payments-research-shows/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  10