اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی راه حل رفع رکود است

مدیر عامل بانک گردشگری:

مدیر عامل بانک گردشگری گفت : اجرای صحیح سیاست های اقتصاد مقاومتی راه حل رفع رکود موجود و بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از بانک گردشگری، خسرو خواجه حسنی گفت: با تکیه بر توانایی‌ها و منابع داخلی در عین استفاده از جذابیت‌های ایران برای سرمایه‌های خارجی، می‌توانیم شتاب پیشرفت در کشور را بالا ببریم.

مدیر عامل بانک گردشگری ظرفیت های اقتصادی ایران را مطلوب دانست و خاطر نشان کرد: شکی نیست که ایران از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زیادی برخوردار است و همین، دلیل استقبال گسترده سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی دنیا برای سفر به ایران و بررسی شرایط فعالیت است.

خواجه حسنی در ادامه اظهار داشت: قطعاً هیات‌های اقتصادی که به ایران می‌آیند از قبل مطالعات گسترده‌ای در مورد زمینه‌های کسب‌وکار در کشور ما داشته‌اند و به پشتوانه چشم‌اندازهای موجود، ایران را به‌عنوان یک فرصت ارزشمند قلمداد می‌کنند. در این بین توجه به داشته های داخلی در کنار استفاده از امکانات و تکنولوژی سرمایه گذاران خارجی می تواند پل عبور از شرایط فعلی باشد.

وی تصریح کرد : ورود سرمایه گذار خارجی بدون انتقال دانش فنی راهگشا نیست و بعد از چند سال مصرف کننده صرف محصولات خارجی خواهیم شد اما دستیابی نیروهای مشتاق و جوان کشور به تکنولوژی روز جهان و انتقال دانش فنی در بدنه صنعتی کشور شرایط را برای رشد و توسعه اقتصادی فراهم می کند.

مهر

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  −  70  =