تراکنش های اپل پی هر سال ۵ برابر می شود

اپل پی در حال رشد

بر اساس اظهارات مدیر عامل شرکت اپل تراکنش های این شرکت هر ساله نزدیک به 5 برابر رشد می کند. تنها در سپتامبر 2016 بیش از کل سال مالی 2015 از درگاه های این شرکت خرید انجام شده است. بر اساس اظهارات تیم کوک، مدیر عامل این شرکت، خدمات اپل پی در چند ماه آینده در اسپانیا نیز راه اندازی می شود.

پایگاه خبری بانکداری الکترونیک-احسان خدیو- بر اساس اظهارات مدیر عامل شرکت اپل تراکنش هایاین شرکت هر ساله نزدیک به 5 برابر رشد می کند. تنها در سپتامبر 2016 بیش از کلسال مالی 2015 از درگاه های این شرکت خرید انجام شده است. بر اساس اظهارات تیمکوک، مدیر عامل این شرکت، خدمات اپل پی در چند ماه آینده در اسپانیا نیز راهاندازی می شود.

یک روزپس از آنکه سیستم پرداخت موبایلی در ژاپن به طور رسمی راه اندازی شد، رشد بسیارقابل توجهی در تراکنش های جهانی اپل پی مشاهده شد. بزرگترین شریک شرکت اپل پی نیزاظهار داشته است که این سیستم پرداخت بیشترین رشد را در بین انواع سیستم های کیفدیجیتال داشته است.

درحالی که مدیر عامل این شرکت بسیار خوشبین به موفقیت های شرکت در ژاپن است، اینکمپانی در برابر چهار بانک استرالیایی با چالش هایی روبروست. این بانک ها به دنبالامتیازات زیادی برای ارائه مجوز ورود سیستم های پرداخت خارجی به کشور استرالیاهستند. این بانکها به دنبال دسترسی به تکنولوژی پرداخت اپل پی هستند و اپل اظهاردارد که دسترسی شرکت های خارجی به تکنولوژی NFC این شرکت منجربه ضربه خوردن امنیت این سیستمپرداخت می شود.

ترجمه:سرویس بین الملل بانکداری الکترونیک

منبع: NFC World

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

34  +    =  35