بانك ها به تصميمي كه خود گرفته اند،احترام بگذارند

رجايي سلماسي:

يك كارشناس بانكي گفت: اگر مديريتي درستي بر منابع بانكي، طبق اولويت‌ها و نيازهاي اقتصادي كشور وجود داشته باشد، منابع به بخش‌هاي توليدي و خدماتي هدايت مي شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بانك ها به تصميمي كه خود گرفته اند،احترام بگذارندگروه اقتصادی:الله وردي رجايي سلماسي  با اشاره به عدم پايبندي بانك‌ها در تبعيت از نرخ سود بانكي اظهارداشت: متاسفانه مدت‌ها است نظام بانكي كشور، تصميمات در عمل راهي به اجرا نمي‌برند و همين امر باعث شده كه نتايج مثبت كاهش نرخ سود بانكي‌ به مراتب كمتر از آن چيزي باشد كه انتظار آن مي رفت.

وي در گفت وگو با بولتن نيوزافزود:تجربه سال هاي اخير نشان مي دهد مادامي‌كه يك سيستم نظارتي بر بانك‌ها حاكم نباشد، بسياري از دستورالعمل‌ها زير پا گذاشته مي شود.

او با بيان اينكه امروز مشخص است كه «با من بميرم و تو بميري» نمي‌شود كسي را به اجراي يك دستور موظف كرد،خاطرنشان كرد: همانگونه كه اگر در يك جامعه دستگاه قضايي و پليسي وجود نداشته باشد، جامعه را خلافكاران به تباهي مي‌برند، در بخش هاي اقتصادي و به ويژه نظام بانكي هم لازم است دستگاه نظارتي كارا وجود داشته باشد.

رجايي سلماسي تاكيد كرد: انتظار مي رود بانك ها به تصميمي كه خود گرفته اند، احترام بگذارند و اجراي اين طرح را در دستور كار قرار دهند.

بولتن

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  2