تقدیر معاون اول رئیس جمهور از بانک سپه

در مراسم افتتاح کارخانه گندله سازی گل گهر صورت گرفت

معاون اول رئیس جمهور گفت: ورود و تلاش بانک سپه از دهه ۶۰ تاکنون برای کمک به پروژه های صنعتی و معدنی کشور خصوصاً مجتمع گل گهر قابل تقدیر و چشم گیر است و باید از آن تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در مراسم افتتاح کارخانه گندله سازی شماره 2 مجتمع معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان اظهار داشت:امروز ایران اسلامی از شرکت های مطرح در تراز بین المللی تعداد زیادی دارد که بیشتر در بخش صنایع معدنی هستند.

جهانگیری افزود: یکی از مهترین اولویت های کشور، توسعه صنعتی و معدنی است زیرا خداوند در ایران انرژی و ذخایر معدنی قرار داده و این پتانسیل ها در کنار نیروی انسانی تحصیلکرده و جوان می تواند در مسیر توسعه بسیار کارساز باشد.

جهانگیری گفت: می توان با اتکا به این موارد و با قدرت برنامه ریزی این بخش از صنعت کشور را به سطح بین المللی رساند و آن را به صنایع ارزی تبدیل کرد و به همین اتکا می گوییم که می توانیم اقتصاد کشور را بدون نفت اداره کنیم.
وی بر ضرورت توجه واحدهای بزرگ صنعتی به مسئولیت های اجتماعی تاکید کرد و افزود: این مسئولیت در استان کویری و کم آب کرمان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین با ابراز خرسندی از روند توسعه مجتمع گل گهر سیرجان گفت: بانک سپه از اواخر دهه 60 وارد پروژه های صنعتی و معدنی شد و از آن زمان تاکنون توسعه زیادی در این مجموعه و پیرامون آن رخ داده که باید از این بانک تشکر کرد.

معاون اول رئیس جمهوری تصریح کرد: جامعه به شدت نیازمند ایجاد اشتغال است و باید به سرعت به مسائل معیشتی بخش وسیعی از مردم بپردازیم و مشکلات معیشتی را برطرف کنیم.

جهانگیری اظهار کرد: مناطق زیادی از کشور هستند که نیازمند اقدامات توسعه ای بیشتر و کارهای مهمی در زمینه توسعه هستند.

معاون اول رئیس جمهوری تصریح کرد: این موارد در کشور وجود دارد و این مسیرها را باید به سرعت در دستورکار قرار داده و به عنوان اولویت های کشور در نظر گرفت اما با همه این وجود سرعت توسعه کشور را نمی شود انکار کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  2