پذیره نویسی صندوق جسورانه رویش لوتوس

سود صندوق های جسورانه مشخص نیست

صندوق جسورانه رویش لوتوس در حوزه سلامت با رویکرد زیست فناوری و فینتک فعالیت می کند و امکان تجاری سازی دستاوردهای آن وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سید مهدی علم الهدی، معاون پذیرش ناشران فرابورس با اعلام مطلب بالا گفت:سود پرداختی صندوق های جسورانه به دلیل جسورانه بودن آن مشخص نیست و حداقل سرمایه گذاری در این صندوق برای اشخاص حقیقی 5 واحد(معادل 5 میلیون تومان) و برای اشخاص حقوقی 30 واحد ( معادل 30 میلیون تومان) است. علاوه بر این، پژوهشگاه رویان به صورت انحصاری با این صندوق فعالیت می کند.

 معاون پذیرش ناشران فرابورس ادامه داد: علاوه بر این، چند صندوق جسورانه دیگر نیز درخواست تاسیس داده اند.

علم الهدی در بررسی وضعیت سرمایه گذاری جسورانه رویش لوتوس گفت: صندوق های جسورانه به رشد و اعتلای علم و دانش جدید در کشور کمک می کند و اینجا ساختاری پیشنهاد شده تا نقطه شروع متقاضیان صندوق های جسورانه از فرابورس ایران باشد.

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه لوتوس هم در ادامه این نشست گفت: صندوق جسورانه رویش لوتوس در حوزه سلامت با رویکرد زیست فناوری و فینتک فعالیت می کند و امکان تجاری سازی دستاوردهای آن وجود دارد.

علی تیموری شندی افزود: امیدواریم با انجام مقدمات، این صندوق چهارشنبه همین هفته پذیره نویسی شود. همچنین سقف پذیرش این صندوق 50 میلیارد تومان است که در سه مرحله و به مدت یکسال انجام خواهد شد.

به گفته مدیرعامل شرکت تامین سرمایه لوتوس ، سود پرداختی این صندوق به دلیل جسورانه بودن آن مشخص نیست و حداقل سرمایه گذاری در این صندوق برای اشخاص حقیقی 5 واحد(معادل 5 میلیون تومان) و برای اشخاص حقوقی 30 واحد ( معادل 30 میلیون تومان) است. علاوه بر این، پژوهشگاه رویان به صورت انحصاری با این صندوق فعالیت می کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  36