حمایت بانک مرکزی از میزبانی ایران در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۰

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد؛

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که با صحبت های انجام شده از سوی وزیر ورزش و جوانان، بانک مرکزی به طور کتبی از میزبانی ایران در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۰ حمایت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج درباره آخرین اخبار میزبانى جام جهانى فوتسال ٢٠٢٠ گفت: خوشبختانه با نظر همراه و مثبت مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، توانسیتم تمام فرم هاى مد نظر فیفا برای میزبانی از جام جهانی فوتسال ۲۰۲۰ را آماده کنیم.

وی افزود: با صحبتى که مسعود سلطانى فر با وزراى کشور، خارجه و بهداشت و درمان و همین طور بانک مرکزی داشت حمایت هاى کتبى این دستگاه ها هم آماده شده و بزودى این موضوع را براى فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) ارسال می کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره شانس انتخاب ایران به عنوان میزبان جام جهانى فوتسال ۲۰۲۰ گفت: با کنار رفتن ژاپن به نفع ایران و این بار چون حمایت کامل و لازم دولت را داریم احتمال انتخاب شدن ما بسیار زیاد است.

تاج اضافه کرد: فیفا به ایران دو ماه وقت داده که مدارک مورد نظرش را آماده کند و امیدوارم با انتخاب جمهورى اسلامى ایران به عنوان میزبان جام جهانى فوتسال، اعتبار فوتبال کشور نزد جهانیان بیشتر و بهتر مطرح شود.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین درباره نشست اخیر مسئولان فدراسیون فوتبال با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان گفت: نشست خوبی با سلطانى فر داشتیم و با حمایت وزیر، بهمن امسال در یزد میزبان بهترین تیم هاى باشگاهى جهان در فوتبال ساحلى خواهیم بود و در فروردین سال آینده جام بین قاره اى را در بوشهر برگزار می کنیم که میزبانى هر دو رویداد با حمایت دولت براى نخستین بار در ایران روی می دهد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

16  ⁄  2  =