بازدید مدیراستانی بانک ایران زمین از صنایع شیمیایی کرمان

به منظور حمایت از تولیدات داخلی انجام شد:

مدیریت شعب استان کرمان و هرمزگان بانک ایران زمین در راس هیاتی از مدیران ارشد این مدیریت از شرکت صنایع شیمیایی کرمان بازدید و با مدیران این شرکت به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در راستای حمایت از تولیدات داخلی خواجوئی مدیر شعب استان کرمان و هرمزگان به همراه مدیران ارشد این مدیریت با مهندس ابراهیمی مدیر عامل شرکت صنایع شیمیایی کرمان زمین و آقای مهرابی مدیرمالی شرکت دیدار کردند.

خواجوئی در این دیدار ضمن معرفی خدمات نوین بانک ایران زمین و انجام هر چه بهتر تعاملات بانکی با مشتریان کلان، توضیحاتی در خصوص نحوه ارائه خدمات در جهت صدور ضمانت نامه‌های بانکی و دیگر خدمات قابل ارائه از طرف بانک به شرکت فوق بیان کردند.

حاضرین در این جلسه ضمن مثبت ارزیابی کردن این قبیل بازدیدها زمینه را برای گسترش همکاری‌های فی مابین مناسب ارزیابی کردند.

صنایع شیمیایی کرمان زمین در سال ۱۳۶۸ توسط متخصصین با سابقه و مجرب در امر تغذیه گیاهی و تولید کودهای شیمیایی در کرمان تأسیس شده و تحت نظارت موسسه تحقیقات خاک و آب به فعالیت‌های تحقیقاتی، خدماتی و شاوره کشاورزی پرداخته است.

حاصل تحقیقات و تجربیات طولانی مدت این شرکت به طراحی و تولید انواع کودهای مایع و جامد اختصاصی و عمومی منجر گشته است. کیفیت و کمیت بالای تولیدات موجب شد تا این شرکت در سال ۱۳۸۲ توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و وزارت جهاد کشاورزی به عنوان اولین واحد برگزیده ملی در تولید کود انتخاب شود.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

84  ⁄  21  =