برگزاری نشست تخصصی توسعه تکنولوژی‌های مالی، الزامات و چالش‌ها

نشست تخصصی توسعه تکنولوژی‌های مالی (fintech)، الزامات و چالش‌ها در حاشیه هشتمین کنفرانس توسعه نظام تأمین مالی و سرمایه‌گذاری در ایران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک ملت، کنفرانس توسعه نظام تأمین مالی و سرمایه‌گذاری در ایران، گردهمایی فعالان بازار پول و سرمایه است که ۲۴ و ۲۵ بهمن‌ماه سال جاری با حمایت بانک ملت و شرکت تأمین سرمایه این بانک و با همکاری بانک توسعه اسلامی، دانشگاه صنعتی شریف و سایر نهادها و مؤسسات مالی و اعتباری کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برپا خواهد شد.

نقش توسعه نظام تأمین مالی و سرمایه‌گذاری در تحقق اقتصاد مقاومتی در شرایط پس از تحریم، بازتعریف نقش بازار پول، سرمایه و بیمه در فضای جدید بین‌المللی به‌منظور توسعه نظام تأمین مالی و سرمایه‌گذاری، مدل‌ها و ملزومات تأمین مالی کسب‌وکارهای دانش‌بنیان با هدف پایدارسازی و ارزش‌آفرینی آن‌ها، برهم‌کنش و تعامل نظام تأمین مالی و نظام سرمایه‌گذاری در راستای افزایش رشد اقتصادی آن‌ها، بهینه‌سازی الگوهای جذب سرمایه‌گذاری خارجی و ملزومات جذب حداکثری، جایگاه سیاست‌های ارزش و مدیریت ریسک در توسعه نظام تأمین مالی و سرمایه‌گذاری و الگوهای نوین تأمین مالی و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف، از محورهای کنفرانس هشتم خواهد بود.

کنفرانس به‌صورت برنامه‌ای دو روزه در نظر گرفته شده است که در صبح روز اول سخنرانان کلیدی به تبیین ابعاد و دستاوردهای کلی توسعه نظام تأمین مالی و سرمایه‌گذاری در ایران خواهند پرداخت و در بعدازظهر همان روز، نشست تخصصی توسعه تکنولوژی‌های مالی (فین‌تک) برگزار خواهد شد. روز دوم کنفرانس نیز به برگزاری چند کارگاه آموزشی مرتبط با مسائل روز تأمین مالی و سرمایه‌گذاری در کشور اختصاص خواهد داشت.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اینترنتی www.conf.finance.sharif.ir مراجعه کنند.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  65  =  73