حامیان قرض‌الحسنه گردهم آمدند

اولین گردهمایی حامیان قرض الحسنه به میزبانی بانک قرض الحسنه رسالت و انجمن حامیان فرهنگ قرض‌الحسنه وکارافرینی اجتماعی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، محمدحسین حسین زاده با تاکید بر اهمیت قرض الحسنه در اوضاع اقتصادی کشور گفت: نباید برای برون رفت از مشکلات اقتصادی به دولت تکیه کرد و منتظر ماند تا اقدام یا عملی صرفا از جانب دولت و حاکمیت اتفاق بیفتد.

حسین زاده با حضور در جمع بانکداران اجتماعی بانک قرض الحسنه رسالت و راهنمای کانون های قرض الحسنه به تاریخچه شکل گیری این بانک اشاره کرد و افزود: مردم بهترین گزینه برای برون رفت از اوضاع فعلی اقتصاد کشور هستند.

وی بانک قرض الحسنه رسالت را بانکی خُرد برشمرد و اضافه کرد: این بانک به دنبال ارائه تسهیلات خرد، آسان و ارزان در بستری شرعی است.

حسین زاده همچنین با اشاره به اقدامات بانک قرض الحسنه رسالت در بخش گلباف گفت: این بانک معین اقتصاد مقاومتی بخش گلباف است و در این بخش به دنبال ایجاد کسب و کارهای خُرد و خانگی است.

روح اله حمیدی مطلق مدیرگروه نوآوری و توسعه کسب و کارهای اجتماعی پژوهشکده سیاست گذاری دانشگاه صنعتی شریف نیز بر نقش مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و مشارکت هرچه بیشتر آنها را خواستار شد.

محمدحسین پاپلی یزدی استاد دانشگاه و محقق، دیگر سخنران این مراسم بر قرض الحسنه و توجه به مشاغل خُرد تاکید کرد.

 

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

94  −  85  =