بهره‌برداری از ۳ کشتی صیادی اقیانوس پیما در بوشهر

با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و حمایت مالی بانک کشاورزی، بهره برداری از ۳ کشتی صیادی اقیانوس پیما در استان بوشهر انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان بوشهر، با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی، سه کشتی اقیانوس پیما با ظرفیت ۶۳۰ تن طی مراسمی با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ، استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان ،به ناوگان صید صنعتی استان بوشهر افزوده شد.

در این مراسم، سورنا ستاری با بیان اینکه فعالیت‌های شیلاتی و صیادی بر اساس برنامه‌های دانش‌بنیان مورد توجه قرار می‌گیرد، اظهارداشت: سیاست‌های دانش‌بنیان در همه عرصه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و استان بوشهر ظرفیت بالایی در حوزه شیلات به ویژه آبزی‌پروری و صیادی دارد.

محمد حسن رزاق منش مدیر شعب بانک در استان بوشهر نیز گفت: این ۳ کشتی از طرح های بزرگ بانک کشاورزی در این استان است که با سرمایه گذاری ۲۶۵ میلیارد ریال توسط مهندسان بوشهری طراحی و ساخته شده است.

رزاق منش تسهیلات پرداختی از سوی بانک کشاورزی را مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی اعلام کرد و افزود: با بهره برداری از این سه کشتی صیادی زمینه اشتغال مستقیم ۹۰ نفر فراهم شد.

وی یادآور شد: این شناورهای صنعتی جزو پیشرفته ترین شناورها هستند که به صید انواع فانوس ماهیان، ماهیان یال اسبی و دیگر آبزیان صنعتی می پردازند.

مدیر شعب بانک کشاوری در استان بوشهر اضافه کرد: یکی از مزایای شناورهای اقیانوس پیما قدرت دریا پیمایی به دریای عمان ،اقیانوس هند و آبهای آزاد است تا بر ذخایر محدود آبزیان داخل کشور فشار کمتری وارد شود.

شایان ذکر است در این مراسم از بانک کشاورزی قدردانی شد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  75  =  84