آماده باش همه نمایندگی های بیمه ایران برای بیمه موتورسیکلت سواران

مدیر بیمه اتومبیل بیمه ایران: تمامی شعب و نمایندگی های بیمه ایران در سراسر کشور برای بیمه کردن موتورسیکلت سواران آمادگی کامل دارند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، آماده باش همه نمایندگی های بیمه ایران برای بیمه موتورسیکلت سوارانعباس فراشیانی با اشاره به بخشنامه بخشودگی 100 درصدی جرائم دیرکرد موتورسیکلت های فاقد بیمه از اول اسفند گفت: در پی مصوبه صندوق تامین خسارت بدنی مبنی بر بخشودگی صد درصدی جریمه فاقدین بیمه موتورسیکلت سوار شرکت بیمه ایران بلافاصله با تعریف موضوع در سیستم نرم افزاری شرکت ، آماده اجرای این طرح در سراسر کشور شد.

وی با بیان اینکه این طرح قرار است از اول تا سی اسفند اجرا شود ، گفت : به صاحبان موتورسیکلت توصیه می کنم از این فرصت طلایی برای بیمه وسیله نقلیه خود استفاده کنند زیرا بعید می دانم این مدت تمدید شود.

مدیر بیمه اتومبیل بیمه ایران با بیان اینکه هم اکنون حدود 10 میلیون دستگاه موتورسیکلت در کشور در حال تردد هستند که متاسفانه تنها ده درصد آنها بیمه نامه دارند ، گفت : در تهران سه و نیم میلیون موتورسیکلت تردد می کند.

وی گفت : در ده ماهه امسال بیمه ایران حدود 16 هزار و 700 فقره ثبت اعلام خسارات مربوط به موتورسیکلت سواران داشته و 521 میلیارد تومان خسارات جانی پرداخت کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا موتورسیکلت سواران از بیمه وسیله نقلیه خود استقبال نمی کنند ، گفت : گاهی مبلغ بیمه به اضافه جریمه آن از مبلغ خود موتورسیکلت بیشتر می شود اما با بخشنامه اخیر ، بخشی از این بار مالی کاسته خواهد شد و امیدواریم موتورسواران از این بخشنامه استقبال کنند.

فراشیانی با بیان اینکه کسانی که اصلا بیمه نخریده اند و فاقد تخفیف هستند ، حدود 220 هزار تومان باید برای خرید بیمه نامه هزینه کنند ، گفت : کسانی که تخفیف سال های قبل را دارند طبیعتا حق بیمه کمتری خواهند پرداخت.

 

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

13  −  9  =