بیشترین تلفات حوادث کار در تهران

استان تهران در سال جاری با 303 فوتی بیشترین آمار تلفات حوادث کار را داشته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ؛ پس از تهران ، استان فارس با 97 و خراسان رضوی با 92 فوتی بالاترین آمار را در این بخش به خود اختصاص داده اند.
استان های کهگیلویه و بویراحمد و خراسان جنوبی هر کدام با نه، خراسان شمالی و ایلام هر کدام با 10 و زنجان و چهارمحال و بختیاری هر کدام با 12 فوتی کمترین آمار تلفات حوادث کار را داشته اند.
در ده ماهه امسال از کل تلفات حوادث کار 573 نفر بر اثر سقوط از بلندی جان باختند که این علت 41.9 درصد از تلفات را در بر می گیرد.
پس از سقوط از بلندی اصابت جسم سخت با 321 مورد (23.5درصد از کل تلفات)، برق‌گرفتگی با 200 (14.6 درصد)، کمبود اکسیژن با 86 (6.3 درصد)، سوختگی با 70 (5.1 درصد) و سایر موارد با 117 مورد (8.6 درصد) در رتبه های بعدی علت فوت در حوادث کار قرار دارند.
 
 
بیمه تضمین کیفیت ساختمان
 
بیمه تضمین کیفیت  ساختمان شامل بیمه نامه عیوب اساسی و پنهان ساختمان است.
 
بیمه مرکزی  همچنین اعلام کرد : این نوع خدمت ؛ بیمه ای است که برای حمایت از استفاده کنندگان و خریداران ساختمانها که سرمایه زندگی خود را برای خرید منزل و سرپناه هزینه می کنند طراحی و ارائه شدده است.

موضوع این بیمه نامه جبران خسارات ناشی از هر گونه نقص و عیب در سازه های اصلی ساختمان ناشی از طراحی واجرای نادرست، به کارگیری مواد و مصالح غیر استاندارد است.
سازه های اصلی ساختمان شامل این موارد است : سازه های باربر اصلی برای پایداری یا استحکام ساختمان مانند پی، ستونها، کف ها، تیرها، بادبندها و تمام دیوارهای باربر و سقف ها .
سازه های جانبی ساختمان هم شامل اجزای غیرباربر ساختمان ها مانند دیوارهای غیرباربر، پنجره ها ، گچ کاریها، کاشی کاریها، کف پوشها، دربها ، نازک کاریها،لوله کشی های آب ،گاز و فاضلابهای داخلی و تاسیسات الکتریکی و مکانیکی ثابت به استثنای مواردی که تحت عنوان سازه های اصلی تعریف شده اند.
خسارت وارده به سازه های جانبی ساختمان در صورتی با این بیمه نامه پوشش داده میشود که ناشی از وقوع خسارت در سازه اصلی ساختمان باشد.
ذینفع این بیمه نامه مالک ساختمان یا هر شخصی است که بنا به درخواست بیمه گذار نام وی در این بیمه نامه درج شده است و تمام یا بخشی از خسارت مطابق با شرایط بیمه نامه به وی پرداخت می شود یا هر شخص دیگری که بعداً‌ مالک خواهد شد.
سرمایه بیمه شده، سرمایه نهایی است که پس از تکمیل ساختمان توسط بازرس فنی بیمه گر محاسبه می شود.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

24  ⁄    =  4