کسب ۷ مدال و حذف باسابقه ها

کاراته وان امارات؛

کاراته کاهای ایران در رقابت های لیگ جهانی امارات هفت مدال بدست آوردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سومین مرحله لیگ جهانی کاراته، موسوم به کاراته وان 11 تا 13 فروردین با حضور حدود 900 ورزشکار از 80 کشور در شهر "دبی" امارات برگزار شد که از ایران هم فدراسیون کاراته ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی را همراه با کادر فنی در 2 بخش مردان و بانوان به این مسابقات اعزام کرد و برخی کاراته کاها نیز با هزینه شخصی عازم امارات شدند.

29 کاراته کا و دو تیم سه نفره کاتا از ایران در این رقابت ها شرکت داشتند که با حذف برخی کاراته کاهای باسابقه و ملی پوش عصر امروز ورزشکاران ایرانی سه مدال طلا و چهار مدال برنز در 2 بخش کاتای تیمی و انفرادی و کومیته بدست آوردند.

در کومیته انفرادی سجاد گنج زاده قهرمان جهان مدال طلای جهان خود را تکرار کرد، سعید علیپور که به صورت شخصی سفر کرده بود و عضو تیم ملی نیست دیگر مدال طلای ایران را کسب کرد و فاطمه چالاکی هم سومین طلایی لقب گرفت.

همچنین امیر مهدی زاده دیگر کومیته کای قهرمان جهان به مدال برنز رسید، در کاتای انفرادی نگین باقری و ابوالفضل شهرجردی و در کاتای تیمی، تیم دانشگاه آزاد مدال برنز شدند.

سایر نفرات اعزامی همچون سعید احمدی، ابراهیم حسن بیگی، علی فداکار، ذبیح اله پورشیب، نسرین دوستی، زهرا و زهره برزگر، زهرا طرازپور، طراوت خاکسار و رزیتا علیپور در کنار مصطفی روستا، مجید حسن نیا، میعاد یاری، رضا عنایتی، سامان حیدری، علی صفدریان، امین رضایی، امیربهادر تدین، دلارام دوستی، بهنوش نجفی، مبینا کاویانی، محدثه آقایی، مهتاب اسماعیلی و کاتای تیمی مردان از دور رقابت ها کنار رفتند.

علاوه بر کادر فنی مربیان، محمدصادق فرجی، محسن آشوری و افسانه باقری، رییس، دبیر و نایب رییس بانوان همراه با مسعود رهنما مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و برخی دیگر از مسئولان فدراسیون کاراته کاها را در لیگ جهانی همراهی کردند.

در این مسابقات گروهی از داوران مرد و زن ایرانی هم قضاوت کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

68  −  59  =