مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت شاپرک برگزار شد

پیرو آگهی دعوت در روزنامه دنیای اقتصاد به شماره 4007 مورخ 24 اسفندماه 1395 جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت شاپرک (سهامی خاص) ثبت شده به شماره 420013، رأس ساعت 14:00 بعدازظهر روز یکشنبه مورخ 20 فروردین 1396 در محل سالن اجتماعات شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت شاپرک با حضور نمایندگان قانونی 99 درصد سهامداران و اعضای هیئت‌مدیره شرکت شاپرک، با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در ابتدای جلسه جناب آقای مهندس قادری مدیرعامل شرکت شاپرک، گزارشی از عملکرد سال گذشته شرکت شاپرک را ارائه نمودند. در این گزارش ضمن ارائه وضعیت تحقق برنامه های ارائه شده در مجمع قبلی، جهت گیری فعالیتهای آینده شرکت تبیین شد و مورد تاکید قرار گرفت. همچنین پروژه های اجرا شده و در دست اجرا در یک ساله اخیر، آمار عملکردی شاپرک در صنعت پرداخت، برنامه­های آتی شرکت شاپرک و خلاصه عملکرد مالی شرکت به سمع و نظر سهامداران رسید.
در ادامه سوالات و ابهامات سهامداران در حوزه های مختلف مطرح شد که جناب آقای مهندس قادری مدیر عامل و جناب آقای همتی معاون مالی و اداری شرکت  پاسخگوی سوالات سهامداران محترم بودند. در نهایت پس از شور و مشورت سهامداران تصمیمات ذیل برای سال مالی جدید اخذ شدند.
خلاصه تصمیمات مجمع:

مجمع پس از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به 30 آذر 1395، صورت‌های مالی شامل ترازنامه و حساب سود و زیان منتهی به 30 آذر 1395 شرکت را تصویب نمود.

    روزنامه کثیرالانتشار دنیای اقتصاد برای درج آگهی‌ها و سایر موارد قانونی شرکت انتخاب شد.
    موسسه حسابرسی فریوران به عنوان حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به 30 آذر 1396 انتخاب گردید.
    موسسه حسابرسی آزموده کاران به عنوان حسابرس و بازرس قانونی علی البدل برای سال مالی منتهی به 30 آذر 1396 انتخاب گردید.
    شرکت مشاوره مدیریت و فناوری رهنما به عنوان عضو جدید حقوقی شرکت بجای آقای سید سعید حسینی انتخاب شد.
    ۷۰ درصد از سودخالص، به ازای هر سهم 420 ريال تقسیم و مابقی مقرر گردید برای انجام پروژه های شرکت به سود انباشته اضافه گردد.

و در نهایت جلسه در ساعت 16 با ذکر صلوات حاضرین خاتمه یافت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  5