افتتاح مرکز توسعه کسب‌وکار آفريني بانک مسکن در سال ۹۶

مديرعامل بانک مسکن از تاسيس مرکز توسعه کسب‌وکارآفريني بانک خبر داد و عنوان کرد: در اين طرح قرار است با جوانان صاحب ايده در حوزه‌هاي مالي، بانکي و مسکن وارد تعامل شده و از آنان حمايت کنيم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، دکتر محمد‌هاشم‌ بت‌شکن، مديرعامل بانک مسکن در حاشيه بازديد از غرفه شرکت کارگزاري بانک در نمايشگاه بين‌المللي «بورس، بانک و بيمه» گفت: هدف از بازديد نمايشگاه بين‌المللي «بورس، بانک و بيمه»، آشنايي با فين‌تِک‌‌هاي مستقر در غرفه‌ فرابورس ايران بود. وي با اشاره به ابتکار جديد بانک مسکن در زمينه تعامل با استارت‌آپ‌ها توضيح داد: در راستاي شعار سال جديد با عنوان «اقتصاد مقاومتي؛ توليد و اشتغال»، بانک مسکن درصدد است تا مرکز بزرگ توسعه کسب‌وکارآفريني را تاسيس کند.

وی با بيان اينکه بخش‌هاي مالي، بانکي و مسکن و ساختمان اشتغال زيادي را ايجاد مي‌کنند، افزود: بر همين اساس مي خواهيم اين مرکز را با تکيه بر صنايع دانش‌بنيان راه‌اندازي و تاسيس کنيم. مديرعامل بانک مسکن با تاکيد بر پيوند حوزه‌هاي بانک، IT و صنعت ساخت‌و‌ساز خاطرنشان کرد: استارت‌آپ‌ها در عرصه نرم‌افزارها و محصولات بانکي و تکنولوژي‌هاي جديد ساخت و ساز مي توانند کمک بزرگي به اقتصاد کشور کنند. وي با بيان اينکه کساني که علاقه‌مند هستند و ايده‌اي در حوزه‌هاي‌ مذکور دارند مي‌توانند با بانک مسکن تعامل داشته باشند، عنوان کرد: با توجه به اينکه تازه مي‌خواهيم اين مرکز را تاسيس کنيم، هنوز فراخواني منتشر نشده، ولي چارچوب کلي آن، در اولين جلسه امسال هيات‌مديره تصويب شد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  +  6  =