تخفیف فروشگاهی برای کاربران فیس بوک

اختصاصی راه اندازی ویژگی جدید برای کاربران فیسبوک:

به تازگی گزارش شده فیس بوک در حال راه اندازی ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می دهد با استفاده از کد کاربری خود از فروشگاههای اطراف خود تخفیف بگیرند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، فیس‌بوک یک سرویس شبکهٔ اجتماعی آنلاین است که در ۴ فوریه سال ۲۰۰۴ میلادی به وجود آمد. در ابتدا نام‌نویسی در این تارنما به دانشجویان دانشگاه هاروارد محدود بود، اما با گذشت زمان درِ آن برای دانشگاه‌های شهر بوستون، آیوی لیگ و دانشگاه استنفورد نیز گشوده‌ شد.
پس از افزوده ‌شدن دانشگاه‌های مختلف و دبیرستان‌ها به لیست مجاز عضویت در فیس‌بوک، عضویت در آن به تدریج در دسترس تمامی افراد بالای ۱۳ سال در سراسر دنیا قرار گرفت.
کاربران برای بهره‌ گیری کامل از فیس‌بوک باید در آن نام‌نویسی کنند. پس از نام‌نویسی، امکان ایجاد نمایهٔ شخصی، افزودن دیگر کاربران به فهرست دوستان، فرستادن و دریافت پیام و دریافت آگاه‌سازی از تغییرات دوستان خود فراهم می‌گردد. علاوه بر این موارد، پیوستن به گروه‌های مورد علاقه، یافتن هم‌کاران، هم‌کلاسی‌ها، پسندیدن پستها، بیان دیدگاه و دسته‌بندی دوستان از امکانات دیگر این سیستم است.
در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۲ میلادی تعداد اعضای این وب‌سایت از مرز ۱ میلیارد نفر گذشت. این وب‌سایت به ۴۰ زبان دنیا قابل دسترس بوده و ۷۰ درصد از کاربران آن در خارج از ایالات متحده هستند. به تازگی گزارش شده فیس بوک در حال راه اندازی ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می دهد با استفاده از کد کاربری خود از فروشگاههای اطراف خود تخفیف بگیرند.
فیس بوک این ویژگی را در سایت خبری مربوط به فناوری نیز معرفی نموده و اعلام کرده که این یک روش آزمایشی برای شناسایی مشتریان توسط فروشندگان محلی است. این ویژگی مردم را تشویق به خرید از فروشگاههای فیزیکی اطراف خود می نماید و همچنین این یک راه دیگر برای حفظ کاربران فیس بوکی است. فیس بوک می تواند از این طریق درآمد بالقوه ای را طریق تبلیغاتی که از فروشگاهها دریافت می کند برای خود کسب کند. فروشندگان نیز با استفاده از این امکانات می توانند به کسب و کار خود رونق دهند و به خوبی از مشتریان آنلاین و فیزیکی کسب درآمد کنند و همچنین این ویژگی مانند دیگر امکانات فیس بوک می تواند اطلاعات خوبی از مشتریان و فروشندگان دریافت کند و به بانک اطلاعاتی غنی خود اضافه کند تا از محل فروش این اطلاعات جامع به شرکتهای آماری نیز بتواند درآمد خوبی حاصل کند. فیس بوک سابق بر این نیز امکانات فروشگاهی نظیر سفارش آنلایت غذا از طریق اپلیکیشن های موبایلی و اپلیکیشن های ارزی را در اختیار کاربران خود قرار داده بود.
مترجم شکوفه برزگر ملکی
پایان پیام/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×  1  =