معرفی سایت دانلود مجاز تصاویر

جستجوی تصاویر دارای کپی رایت برای طراحان و دانشجویانی که به دنبال استفاده از تصاویر مناسب و مرتبط با کار خود هستند بسیار مشکل است. در اینجا سایتی به شما معرفی می شود که از طریق آن می توانید از تصاویر دارای کپی رایت استفاده کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، جستجوی تصاویر دارای کپی رایت برای طراحان و دانشجویانی که به دنبال استفاده از تصاویر مناسب و مرتبط با کار خود هستند بسیار مشکل است.
در اینجا سایتی به شما معرفی می شود که از طریق آن می توانید از تصاویر دارای کپی رایت استفاده کند. کاری که این سایت انجام می دهد این است که دسترسی شما به سایتهایی که نیازمند مجوز ورود دارند مانند فلیکر، پیکسابای، تصاویر گوگل، ویکیپدیا و دیگر سایتها را فراهم می کند.
بدین ترتیب دانشجویان همیشه مجوز اتصال به این تصاویر را خواهند داشت. همچنین یک موتور جستجو در این سایت طراحی شده که شما می توانید با استفاده از آن تصاویر مجوز دار را تشخیص دهید و به راحتی به تصاویر بدون نیاز به مجوز دست یابید تا با جستجوی دقیق تر این منابع در وقت و مصرف داده شما در اینترنت صرفه جویی شود.
لطفا در نظر داشته باشید search.creativecommons.org یک موتور جستجو نیست بلکه دسترسی آسان به خدمات دیگر سایتها را برای کاربران امکان پذیر می کند لذا پس از جستجوی تصویر مورد نظر برای تشخیص اصل بودن آن می توانید لینک سایت ارائه دهنده تصویر اصلی را دنبال کنید.
مترجم: شکوفه برزگر ملکی
پایان پیام/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

69  +    =  78