اعلام حمایت بانکداران از دولت دوازدهم

مدیران عامل بانک های دولتی طی نامه ای به روحانی ، موفقیت ایشان را در انتخابات تبریک گفته و آمادگی شبکه بانکی کشور را در همراهی دولت در برنامه های پیش رو ابراز داشتند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، متن نامه بشرح زیر است :

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
با اهـداء سلام؛
احتراماً، بسیار خرسندیم که در پرتو عنایات الهی، وحدت و مشارکت خیره کننده ملت بزرگ ایران، انتخابات باشکوه دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در29 اردیبهشت ماه 1396 به خلق حماسه دیگری منجر شد و همگان شاهد استمرار خدمت و انتخاب شایسته حضرتعالی، به عنوان رئیس دولت دوازدهم هستیم. از اینرو، صمیمانه ترین تبریکات خود را تقدیم حضور می داریم.
بدون شک خدمات نظام بانکی کشور به ویژه بانکهای دولتی که بار اصلی تجهیز، تأمین و گردش مالی بخش تولید، مسکن و نیز فاینانس پروژه های صنعتی، معدنی و زیرساخت را بر عهده دارند و همچنین تلاش بی وقفه مدیران و کارکنان بانکها که موجب تداوم تولید و تثبیت اشتغال موجود و نیز ایجاد فرصتهای شغلی جدید گردید، بر جنابعالی آشکار است. گواه این امر مشارکت چشمگیر و اثربخش نظام بانکی در تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی طرح رونق و خروج از رکود می باشد که موجبات بازگشت دوباره بیش از 24 هزار واحد تولیدی در سال 1395 به چرخه فعالیت را فراهم نمود.
شایان ذکر است پس از دستاورد بزرگ دولت جنابعالی در حوزه های دیپلماسی و اجرایی شدن برجام، بانکها با اتخاذ تمهیدات و اقدامات حرفه ای، مراودات خود را با شبکه پولی و مالی بین المللی برقرار کردند و با جبران عقب ماندگیهای ناشی از دوران تحریم، سیستم های عملیاتی خود را با استانداردهای جهانی تطبیق دادند و شرایطی را فراهم کردند که امروزه حداقل با بیش از 500 بانک خارجی روابط کارگزاری برقرار است و گشایش اعتبارات از مسیر سوئیفت با کمترین هزینه برای فعالان اقتصادی در دست انجام است.
با آرزوی توفیقات بیشتر برای حضرتعالی و دولت دوازدهم و ضمن تأکید بر ضرورت افزایش سرمایه بانکها به منظور تقویت ظرفیت تسهیلات دهی آنها، آمادگی کامل نظام بانکی را برای همکاری مؤثرتر در زمینه تداوم خدمات و اجرای موفق برنامه های اقتصادی دولت و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری، در سالهای پیشرو اعلام می داریم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  ⁄  8  =