روز سوم اختلال سایبری در پروازهای بریتانیا

مسافرین خطوط هوایی بریتانیا با روز سوم اختلال در فرودگاه هیترو مواجه هستند. و این اتفاق نتیجه نقص بخش بین المللی سیستم های کامپیوتری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مسافرین خطوط هوایی بریتانیا با روز سوم اختلال در فرودگاه هیترو مواجه هستند، این اتفاق نتیجه نقص بخش بین المللی سیستم های کامپیوتری است.

 بریتانیا اعلام کرد مسافران باید قبل از سفر وضعیت پرواز را چک کنند. بیش از یک سوم پروازهایی که مربوط به مسافت های کوتاه بودند لغو شدند.

هواپیمایی بریتانیا از روز شنبه در تلاش برای حل این مشکل است. طبق گزارش فرودگاه بریتانیا با وجود اختلالات در سیستم آی تی این فرودگاه ما در تلاشیم تا نقص در پروازهای مربوط به مسافت های دور را هر چه سریعتر برطرف کنیم. هواپیمایی بریتانیا از مسافرین مجددا معذرت خواهی کرد و از صبر و بردباری آنها تشکر نمود.

هواپیمایی بریتانیا مسئول پرداخت هزینه هتل و تغذیه مسافرانی است که در انتظار پرواز هستند. مسافران می توانند 200 یورو بابت هتل، 50 یورو بابت رفت و آمد از هتل به فرودگاه و به 25 یورو بابت تغذیه از فرودگاه ادعای خسارت کنند. مسافران در روز شنبه در سالن فرودگاه، روز یکشنبه در سالن ورزشی و با ادامه یافتن این روند فرودگاه سعی کرد در سالنهای کنفرانس مکان مناسبی را برای مسافران محیا کند.

هواپیمایی اعلام کرد مسافران می توانند هزینه پرواز خود را به طور کامل تا پایان ماه نوامبر دریافت کنند ولی به آنها توصیه شد که مراجعه حضوری به فرودگاه نداشته باشند.
مترجم شکوفه برزگر ملکی
پایان پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  48