ایجاد اپل پی در پرداخت به کاربران در گوشی جدید اپل

اختصاصی

شمابه زودی می توانید از طریق اپل پی، از دوستانتان پول دریافت و یا به آنها پول پرداخت کنید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در کنفرانس سالانه WWDC اپل از ارائه خدمات جدیدی از سوی شرکت اپل در زمینه پرداخت رونمایی شد. بر اساس اخبار منتشر شده در این کنفرانس، کاربران اپل از این پس می‌توانند از طریق استفاده از اپل پی، از دوستان خود پول دریافت نمایند و یا به حساب آنها پول پرداخت کنند و این ویژگی جدید اپل در این کنفرانس به کاربران آن  اعلام شد.

در ارتباط با سایر ویژگی‌های درنظر گرفته شده باید گفت که برنامه های انتقال وجه مانند «ونمو» و «اپل پی»،  دیگر می توانند پرداختهای فرد به فرد را نیز پشتیبانی کنند. این قابلیت به طور مستقیم می تواند با iMessage کار کند، بدین ترتیب کاربران می توانند مستقیما طی یک گفتگو با دوستشان برای یکدیگر پول ارسال کنند.

این ویژگی برای برقراری امنیت از تشخیص هویت اثر انگشت بهره می برد. پس از انتقال وجه، پول مورد نظر وارد کارت نقدی اپل پی می شود و سپس شما می توانید کارت مورد نظر را برای دوستان یا خانواده خود بفرستید و یا اینکه ان را مستقیما به بانک خود انتقال دهید.

تاکنون اپل مستقیما اعلام نکرد که هزینه این نقل و انتقالات بر عهده فرستنده خواهد بود و یا گیرنده. این ویژگی جزو امکانات iOS 11 و WatchOS 4 است که امسال به بازار عرضه خواهد شد.
منبع: www.businessinsider.com

مترجم شکوفه برزگر ملکی
پایان پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  6  =  2