برنده خودروی MG3 ‌:ازاولین اعضای باشگاه مشتریان ایران کیش هستم

” جزو اولین نفرهایی بودم که ازطریق سایت ایران کیش عضو باشگاه مشتریان ایران کیش شدم و شارژ خریدم.” این را محمد عرفان میرزاخانی یعنی همان برنده اراکی یک دستگاه خودروی MG3 در چهارمین جشنواره پات شرکت ایران کیش می گوید. همان دارنده کارتی که به گفته خودش جزو نخستین اعضایی بوده که با تاسیس باشگاه مشتریان ایران کیش به این باشگاه پیوسته و از درگاه های موبایلی ایران کیش برای پرداخت هایش استفاده می کرده است .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش ؛ میرزاخانی قبلا در یک شرکت ساختمانی کار می کرده ، فوق لیسانس معماری است و البته نوید قبولی دکترایش را هم به ما داد، این باعث شد تا یک تبریک دوبل جانانه به او بدهیم یکی بابت موفقیت تحصیلی و یکی هم برنده شدن خودروی MG3  درچهارمین جشنواره پات.

اما این گفته اش که او جزو اولین ثبت نام کننده ها وبه نوعی از پیشکسوتان (!) اعضای  باشگاه مشتریان  ایران کیش بوده است باعث شد تا ازاو بپرسیم چگونه با جشنواره پات آشنا شد؟ وی می گوید :" در آن زمان ایران کیش تبلیغات زیادی نداشت. من به صرف علاقه به شرکت های پرداخت و خواندن یک مقاله دراینباره، وارد سایت ایران کیش شدم، به محض ورودم به این سایت  دیدم که از جشنواره پات خبری کار شده است ، از روی کنجکاوی هم که شده پی جشنواره را گرفتم و متوجه شدم عضویت در باشگاه مشتریان می تواند آغاز گر راه من برای افزایش امتیازاتم در برنده شدن جوایز ویژه قرعه کشی پات باشد ، از طریق سایت ایران کیش  وارد باشگاه مشتریان شده و اولین شارژخود را هم خریداری کردم ."

برنده خودروی 60 میلیون تومانی چهارمین جشنواره پات این را هم به ما گفت که حتی تاریخ کارتی که از طریق آن برنده قرعه کشی شده است تا چند ماه دیگر منقضی می شودواولین خرید شارژ او نیز مربوط به سال 94 ، یعنی همان وقت هایی است که تازه بحث قرعه کشی پات داغ شده بود و همه منتظر برگزاری اولین دوره آن بوده اند."

وی، ادامه می دهد : "در حال حاضرهمه بانک ها نیز صاحب باشگاه مشتریان شده اند. بی تردید باشگاه مشتریان در جهت تعامل دوسویه می تواند رابط خوبی بین یک شرکت یا  بانک با مشتریانش باشد  و این ارتباط خوب  در جشنواره ها و قرعه کشی ها تبلور پیداکند."

*اعتقاد به شانس؟

طبق عادت معمول از برندگان ویژه جشنواره می پرسیم چه قدر به شانس اعتقاد دارند؟ این سوال را از میرزاخانی هم کردیم ، اما از قرار معلوم برنده جایزه MG3 چهارمین جشنواره پات اعتقادچندانی به شانس ، حتی بعد از برنده شدن  این جایزه ندارد و می گوید :"نمی خواهم بگویم اصلا شانس وجود ندارد امادرکنار هر شانسی باید یک تلاش مضاعف هم باشد . حتی برای برنده شدن یک قرعه کشی مثل قرعه کشی جشنواره پات .  به نظرم این موضوع هم مرهون تلاش هایی بوده که در جمع آوری  امتیاز و پرداخت های  الکترونیکی انجام دادم . صادقانه بگویم ، من یکی از مشتریان پرو پاقرص ایران کیش بودم ."

وی این را هم اضافه می کند که البته در مسابقات و قرعه کشی های مختلف دیگری هم شرکت  کرده است اما برای جمع آوری امتیاز در آن ها فعالیتی نداشته و هیچ وقت هم برنده آن مسابقات نشده است .

او البته به تخفیف های ایران کیش‌ وجوایزی که به ازای میزان مشخصی از خرید شارژ به دارنده کارت به صورت جایزه نقدی چند هزارتومانی به او داده می شود نیز اشاره می کند و می گوید :" این نو آوری ها ، نو آوری های خیلی موثری در سال 94 و اوایل 95 بودکه به نظرم رقبای این شرکت انجام نمیدادند . بخصوص که آن وقت ها در زمان دانشجویی من  برای خرید اینترنت، از درگاه پرداخت ایران کیش استفاده می کردم . به هر حال دراین دوسال من تمرکز خاصی روی خرید از طریق درگاه های پرداخت ایران کیش داشتم."

میرزاخانی ادامه می دهد:" البته نباید بگویم در این موضوع اصلا هم شانس دخیل نبود ، بعداز اینکه خط ثابت همراه من دچار مشکل شد، بعداز پیگیری آن واتفاقات نه چندان خوب ، تصمیم گرفتم تا فعلا از خط ثابت استفاده نکنم و شاید به مثابه عدو شود سبب خیر؛ با خرید شارژهایی که از طریق درگاه ایران کیش ، انجام دادم امتیازاتم بالا رفت و حالا هم خودروی MG3  را برنده شدم."

*پیشنهاد

میرزاخانی،‌ ایران کیش را شرکتی مشتری مدار معرفی می کند و نرم افزار پات و همین طور مسئولیت های اجتماعی این شرکت را از نقاط عطف ایران کیش بر می شمرد اما معتقد است هیچ گاه نباید از اهمیت نقش جشنواره ها و مسابقات که از طرف شرکت ها و بانک ها برای جذب اعتماد مشتریان می شود غافل بود .

از میرزاخانی درباره پیشنهادهایش پیرامون جشنواره های مشابه هم می پرسیم وی پاسخ می دهد:" فکر می کنم برای جشنواره های آینده ، هدیه دادن یک جایزه بزگ به مردم، به مراتب آنها را بیشتر از اهدای ده ها جایزه کوچک ترغیب می کند ، بخصوص اگر جوایز جنبه نقدی داشته باشند."

وی ادامه داد :" به نظرم برای جشنواره های آینده باید همه صاحب امتیاز برابری باشند تا کسانی که به تازگی با ایران کیش آشنا می شوند، شانس و انگیزه برای شرکت در مسابقات را داشته باشند . در کنار این، هدایایی  که با استفاده از نرم افزار پات ، به ازای خرید ، به مردم تعلق میگیرد نیز بسیاربرای ترغیب آنها  مفید خواهد بود."

وی ادامه می دهد "صداقت و مشتری مداری رمز موفقیت هر شرکتی است و جشنواره پات نماد بارزی از نمایش این صداقت و مشتری مداری بوده است."

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =