لزوم کاهش مرز بین تراکنش و فروش به کمترین حد ممکن

هنری ون بلی به عنوان یکی از میهمانان خارجی حاضر در سمینار بازافرینی شعب در ارتباط با این بازافرینی بر لزوم کاهش مرز بین تراکنش و فروش به کمترین حد ممکن تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،هنری ون بلی به عنوان یکی از میهمانان خارجی حاضر در سمینار بازافرینی شعب در ارتباط با این بازافرینی بر لزوم کاهش مرز بین تراکنش و فروش به کمترین حد ممکن تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانکذاری الکترونیک, هنری ون بلی از شرکت I_Am ضمن تاکید بر لزوم بازافرینی دیجیتال شعب از اهمیت شناخت نیاز مشتریان بانکی صحبت کرد و گفت:حضور فیزیکی شعب در اینده حذف می شود و ارایه دهنده خدمات بایستی نیاز خود را در این حوزه کاملا تغییر دهند و تنها بسته به نیاز مشتریان بانکی اقدامات خود را پیش ببرند.

وی در این رابطه به منظور عملکرد بهتر شعب بانکی بر بخش بندی مشتریان تاکید کرد و گفت طیف گسترده مشتریان موجب می شود تا برای طراحی یک استراتژی مفید در ارتباط با اپلیکیشن های بانکداری بر این تقسیم و بخش بندی تمرکز کنیم.

این کارشناس بانکی بر سه حوزه مردم، تکنولوژی و فرایندهایی که در این دو حوزه انجام می شود برای رسیدن به ادراک بهتر در این تاکید کرد و گفت:در این ارتباط نوع نگاه ما از بانکداری اجتماعی بایستی به سمت بانکداری شخصی حرکت کند و مدل جدید بانکداری باید کاملا شخصی شود و نوعی هماهنگی حساب شده بین افراد و خدمات پشتیبانی این فرایند را در مسیر بهتری قرار می دهد.
هنری ون بلی در ارتباط با نوع تکنولوژی های این حوزه استفاده ی صرف کافی نیست و بایستی بین این امکانات و نوع نیاز مشتری تناسب برقرار شود.

وی در پایان از تلاش برای بازافرینی شعب در کشورهای اروپایی مانند اتریش و وین و همچنین در خاورمیانه مانند امارات, دوبی,سخن گفت و از حضور در بانک های ترکیه این شرکت برای تجدید ساختار شعب از طریق هوجه ویژه به تجارب مشتریان سخن گفت و لزوم توجه بانک های ایرانی به این حوزه را توصیه کرد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

99  ⁄  33  =