venmoمحبوب ترین اپلیکیشن خدمات پرداخت در دنیا

اپلیکیشن Venmo ، با خدمات رایگانش، با سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های سرویس پرداخت پی پال است که در فضای پرداخت P2P صورت می‌پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک و به نقل از پیمنت 24، پی پال چند سالی است که اپلیکیشن Venmo را خریده است. اگر شما از یک حساب بانکی، کارت نقدی یا اعتباری، مبلغی را جابجا کنید، Vemno هیچ هزینه‌ای برای استفاده از شما دریافت نمی‌کند. نقل و انتقال از یک کارت اعتباری هزینه ۳ درصدی دارد. تبادل پول از طریق Vemno به قدری محبوب شده است که در کشورهای انگلیسی زبان، اغلب از نام آن به عنوان فعل استفاده می‌شود. برای مثال «مقداری پول برای تو Vemno خواهم کرد».

 

طبق گفته eMarketer، تا سال ۲۰۱۵ بالغ بر ۳۱/۴ میلیون نفر از خدمات انتقال پول P2P استفاده می‌کردند و انتظار می‌رود تا سال ۲۰۱۹ بیش از ۹۱ میلیون نفر از این سرویس انتقال پول استفاده کنند. Venmo و پی پال، که در سال ۲۰۱۳ Vemno را به عنوان بخشی از قرارداد خود در خرید ۸۰۰ میلیون دلاری Braintree خریداری کرده است، بر این بازار غالب هستند. در کنار یکدیگر این دو پلتفرم تقریبا ۲۱۰ میلیون حساب فعال دارند.

 

پیش از این نحوه ساخت حساب پی پال گفته شده است و در این مطلب معرفی اولیه‌ای از Venmo را خواهیم داشت. استفاده از Venmo ساده و آسان است. ویژگی‌های آن شبیه پی پال است، شما یک حساب کاربری راه‌اندازی می‌کنید و از طریق آن، به یک حساب بانکی یا کارت اعتباری متصل می‌شوید. اول باید نرم‌افزار آن را برای ios یا android دانلود کنید و پسورد خود را بسازید؛ سپس ایمیل و شماره همراه خود را تایید کنید و نهایتا به حساب‌های مالی خود متصل شوید.

 

برای ارسال یا دریافت وجه، به‌سادگی برنامه را باز کنید و روی دکمه «پرداخت یا درخواست» کلیک کنید و مشخصات فردی را که می‌خواهید معامله را با او انجام دهید، به همراه مبلغ مورد نظر وارد کنید. همان لحظه‌ای که شما وجه را برای فرد دیگری حواله می‌کنید، پول از حساب شما کسر می‌شود. در این زمان، شما دیگر نمی‌توانید یک معامله را لغو کنید. نقل و انتقالات مالی هم به ۲۹۹۹ دلار در هر هفته محدود می‌شود.

 

همچون پی پال، تبادلات Venmo هم می‌تواند به صورت بالانسی در اپلیکیشن Venmo صورت پذیرد. ویژگی‌های امنیتی در سطح بانکی و رمزگذاری داده‌ها به حفظ امنیت معاملات کمک می‌کند. کاربران همچنین می‌توانند با دریافت یک PIN code یک لایه اضافی امنیتی داشته باشند.

 

بخشی از محبوبیت Venmo همچنین به دلیل سرعت تبادلات مالی در آن است. در حالی که دیگر سیستم‌های پرداخت ممکن است برای تکمیل تبادلات مالی از پنج تا هفت روز نیاز داشته باشند، یک معامله در Venmo معمولا ظرف یک یا دو روز کاری بسته به نوع بانک انجام می‌شود.

 

ویژگی‌های خاص اپلیکشن Venmo

اگرچه Venmo درآمد خود را از طریق سود ۳ درصدی حاصل از مبادلات مالی کارت‌های اعتباری به دست می‌آورد، اما خدمات فراوان رایگان آن موجب شده تا اپلیکیشن Venmo را از سود بیشتر باز دارد. اما به جای سود، پی پال ارزش Venmo را در گستردگی وسیع آن به ویژه در میان نسل جوان می‌داند.

 

Venmo پلتفرمی بسیار اجتماعی‌تر نسبت به پی پال است و کاربران می‌توانند به همراه پرداخت خود پیام و emoji ارسال کنند، بخش مخاطبین ایجاد کنند، می‌توانند فعالیت‌های کاربران دیگر را مشاهده کنند و این که فعالیت‌های خود را مخفی نگاه دارند.

 

Venmo همچنان در حال ارتقا است و ویژگی‌های جدیدی را در جهت آسان‌تر کردن اپلیکیشن خود اضافه می‌کند. اخیرا هم ویژگی کد QR را ایجاد کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا از دوربین گوشی خود برای اسکن کردن کد و پیدا کردن یک مخاطب استفاده کنند. یک کد منحصر به فرد را هم می‌توان از طریق ایمیل، iMessages، شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های دیگر برای مخاطبین فرد ارسال کرد تا به پروفایل Venmo کاربر متصل شوند.

 

پیمنت‌۲۴ مدت‌ها است که با ارائه خدمات پرداخت اینترنتی با پی پال این امکان را برای هموطنان عزیز فراهم کرده است تا بتوانند بدون داشتن هرگونه نگرانی بابت تحریم‌ها پرداخت‌های اینترنتی خود را انجام دهند.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

52  −  45  =