ارائه خدمات زنجان کارت در نانوایی‌ها

طی جلسه‌ای با حضور علیرضا کریمی، مدیرعامل شرکت سیمرغ تجارت، جوان معبودی، مدیریت شعب استان زنجان، ایزدی، مدیرعامل شرکت غله زنجان، یزدانی معاونت اداری و پشتیبانی مدیریت امور زنجان و رؤسای اتحادیه نانوایان شهر زنجان در محل مدیریت شعب زنجان با موضوع پرداخت‌های خرد در نانوایی‌ها توسط زنجان کارت تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، ایزدی، مدیرعامل شرکت غله زنجان در این جلسه گفت: در حال حاضر ۱۶۰۰ نانوایی در سطح استان وجود دارد و شهر زنجان به نوعی مرکز نانوایی‌های کل کشور محسوب می‌شود و در بسیاری از شهرهای ایران نیز نانوایی‌ها توسط زنجانی‌ها اداره می‌شود.

کریمی، مدیرعامل شرکت سیمرغ تجارت در ادامه این جلسه ضمن معرفی و تشریح خدمات و راهکارهای پرداخت خرد این شرکت برای صنف نانوایان گفت: استفاده از این راهکار در نانوایی‌ها چند مزیت دارد که می‌توان به بر طرف کردن مشکل پول خرد، پیشگیری از فرسایش پول، تسریع پرداخت در نانوایی‌ها و پرداخت عادلانه مبالغ بدون رند کردن مبلغ اشاره نمود.

لازم به ذکر است کارت شهروندی راهکار نوین و امن برای پرداخت پول خرد به صورت برون خط یا Offline است. با این کارت امکان پرداخت سریع و قابل اطمینان برای شهروندان فراهم می‌شود. راهکار پرداخت كارت شهروندی با استفاده از فناوری‌های نوین کارت هوشمند امکان بهره بردن از روش‌های پرداخت جدید را امکان‌پذیر می‌کند.

در حال حاضر شهروندان زنجان می‌توانند از کارت شهروندی زنجان در پرداخت کرایه تاکسی، کرایه اتوبوس و پارکومتر استفاده نمایند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  3