حفظ ذهنیت مثبت مشتریان بانکی اولویت اول مبناکارت آریا

مدیرفنی شرکت مبناکارت آریا:

مدیرفنی شرکت مبناکارت آریا اصولی مانند حفظ و ارتقای دانش فنی، شناخت نمایندگان از محصولات ارائه شده، نحوه استفاده و نگهداری از دستگاه های ارائه شده را لازمه رضایت کامل مشتری و افزایش کیفیت فعالیت های شرکت مبناکارت اریا دانست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، کوروش ملاکی، مدیرفنی شرکت مبناکارت آریا باحضور در دومین گردهمایی نمایندگان شرکت بازرگانی مبناکارت اریا ضمن عرض تشکر از نمایندگان و مدیریت شرکت مبناکارت بیان کرد: 5 اصل مهم در ارائه خدمات و پشتیبانی موفق در مبناکارت وجود دارد که توجه به آن لازمه پیشبرد اهداف ما در مبنا کارت است.

ملاکی بیان کرد: اولین اصل مهم در این حوزه حفظ و ارتقای دانش فنی است. اگر در زمینه این اصل ضعفی وجود داشته باشد، موجب نغییر ذهنیت مشتریان می شود که حل این موضوع و تغیی ذهنیت مشتریان به سمت نگرش مثبت به آسانی قابل قبول نیست و ما در این حوزه از نمایندگان خود در شعب استان های مختلف به عنوان ویترین شرکت خود تقاضا داریم در این رابطه اقدامات لازم مورد توجه قرار دهند.

وی در ادامه بحث شناخت نمایندگان از محصولات ارائه شده را اصل مهم دیگر در این حوزه دانست و گفت: در بحث فروش محصولات جدید شرکت، ما این محصولات را به صورت پایلوت در اختیار مشتری قرار می دهیم و در این جا کارشناس مربوطه باید از محصول ارائه شده شناسایی کامل داشته باشد و اطلاعات خود را بروز کند.

ملاکی در این رابطه بحث آموزش، نحوه استفاده و نگهداری از دستگاه را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و گفت:بی‌توجهی در این حوزه موجب می‌شود که ما حجم زیادی از مشتریان خود را از دست بدهیم و در کنار این اصل سعی داریم تا بازدیدهای دوره ای خود را به صورت مداوم داشته باشیم و ارتباط با مشتریان خود را به خوبی حفظ کنیم.

وی در پایان بیان کرد: انتظار ما از نمایندگان خود در استان های مختلف این است که به موقع برای رفع اشکالات محصولات در محل حاضر شوند، ابزار و قطعات مورد نیاز برای رفع مشکلات را به همراه داشته باشند، اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشند و به تعهدات خود به موقع در اولین فرصت نیز پایبند باشند.

انتهای پیام

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  ⁄  14  =