سه شرکت بزرگ انتقال پول ریپل استفاده می کنند

سه شرکت بزرگ انتقال پول در سال جاری از ریپل استفاده می کنند.

شرکت ریپل طی توئیتی جنجالی اعلام کرد، سه شرکت از پنج شرکت بزرگ انتقال پول در دنیا، در سال جاری از ریپل در سیستم پرداخت مالی خود بهره خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ارز دیجیتال، این توئیت هیچ نامی از شرکت‌های مذکور برده نشده اما اشاراتی به پیشی گرفتن XRP از اتریوم به‌عنوان دومین ارز با ارزش بر اساس ارزش کل بازار، شده است. این در حالی است که یکی از انتقادها در مورد ریپل پیرامون صحبت‌هایی در رابطه با شفافیت پایین در مورد توکن هایش است.

بخشی از این انتقادها به دلیل استفاده‌ی بیش از صد موسسه مالی از پلتفرم xCurrent بود. در صورتی که این پلتفرم پیامرسانی فقط با ریپل کار نمی کند اما بخشی از سرمایه گذاران آن را متعلق به ریپل می‌دانند.

تا قبل پنجشنبه، تنها یکی از شرکت‌ها که شرکتی مکزیکی بانام «کیولکس» بود، به‌طور رسمی اعلام کرده که از XRP به‌منظور انتقال پول‌های برون‌مرزی استفاده می‌کند.

ولی در توئیت ریپل و به نقل از کوین دسک، «اشیش بیرلا»، نایب‌رئیس بخش محصولات ریپل، اعلام کرده بود که شرکت‌های بیشتری از XRP استفاده می‌کنند.

در توئیتی دیگر، «برد گارلینگ هاوس»، در جواب مقاله از جانب نیویورک‌تایمز اعلام کرد که استفاده از XRP را زیر سؤال برده بود، از به اشتراک گذاشتن نظرات بانک‌هایی استفاده کرد که پیش‌تر از در پرداخت‌های خود از این ارزها استفاده کرده‌اند، به‌منظور نفی این صحبت‌ها بهره برد.

او در توئیتی در مورد محصول xRapid نوشت :طی چند ماه گذشته، با بانک‌ها و پرداخت‌کننده‌های غیرمجازی صحبت‌هایی را انجام دادن. آنها قطعاً برنامه‌هایی را برای استفاده از xRapid (محصول تغییرپذیر به پول ما) در بخش‌هایی حساس را دارند.

علیرغم قیمت نزدیک به چهار دلاری، پس از بیانیه کوین بیس مبنی بر عدم وجود برنامه برای اضافه کردن XRP قیمت آن با کاهش مواجه شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +    =  14