سهم ناچيز ايران در حوزه خريد موبايلي/امكانات اپليكيشن پات مجالي براي پيشرفت

درگفتگوي اختصاصي با بانكداري الكترونيك عنوان شد؛

مديرپروژه پات گفت: با نگاه به سهم ناچيز ايران در حوزه خريد توسط موبايل ،در ميابيم اين حوزه به خوبي پوشش داده نشده است،اما اپليكيشن پات باارايه امكانات خود، مجالي براي پيشرفت به وجود آورده است.

مديرپروژه پات گفت: با نگاه به سهم ناچيز ايران در حوزه خريد توسط موبايل ،در ميابيم اين حوزه به خوبي پوشش داده نشده است،اما اپليكيشن پات باارايه امكانات خود، مجالي براي پيشرفت دراين حوزه به وجود اورده است.

شهره آقاباباي در گفتگو با بانكداري الكترونيك با اشاره به سهم كوچك ايران از خريد فروشگاهي مجازي گفت: با اين وجود در حوزه خريد ،شارژ و پرداخت سهم قابل توجهي دارد چرا كه موبايل به دليل دسترس پذيري و سهولت بالا ضريب نفوذ بسيار بالايي را در ميان مردم دارد.

وي با گلايه از عدم تمركز شركت هاي پي اس پي دراپليكيشن هاي مورد ارايه خود در اين حوزه تصريح كرد: با نگاهي به امكانات ،خواهيم ديد كه حوزه خريد به خوبي پوشش داده نشده است،اما اكنون با ارايه خدماتي همچون خريد بليط اينترنتي،خدمات نيكوكاري و اپليكيشن هاي مختلف اين چنيني ، مجالي براي پيشرفت اين حوزه برقرار شده است.

اين كارشناس افزود: سهم خريد در حوزه موبايلي ناچيز است و امسال اپليكيشن ها با ايجاد امكاناتي چون NFC و QRCOD به اين حوزه ها وارد شده و در نهايت زماني كه سرويس هاي مورد ارايه خريد به بلوغ رسيد و به همان سهولت خدمات غير خريد همچون شارژ و پرداخت قبض انجام شود و براي آنها فيچرهايي راتعبيه كنيم قطعا در حوزه خريد نيز به پويايي لازم خواهيم رسيد.

آقابابايي درباره  فرصت سازي در حوزه API يا پرداخت نيز گفت: زير ساخت هاي انجام اين كار در قالب يك استاندارد مشخص و با كيفيت ،امنيت و سرعت مطلوب توسط زيرساخت هاي فني ما ارايه و در اختيار ديگران قرار داده شده است.

وي افزود:در حال حاضر استراتژي ما به صورت مشاركتي است و با گرو هاي مختلف كار مي كنيم و شايد روزي گروهي بيايد كه براي ما آنقدر جذاب و داراي مشتري زياد باشد كه خود ما به سراغ خريد و تملك آن برويم.

وي درجواب به اينكه آيا اضافه كردن سيستم به تنهايي كافي است يا متمايز سازي نيازمند اقدامات ديگري است اظهار كرد: با توجه به ٣شاخه بودن اين موضوع و چون به لحاظ كاربري كيفيت سرويس بسيار حايز اهميت است ،گروهي را براي پاسخگويي كيفيت و پشتيباني داريم كه در جهت آرامش خاطر مشتريان خدمات بسيار ارزنده اي را به آنها ارايه مي دهند ،ضمن اينكه در همين راستا در اپليكيشن گزينه اي به نام نظر سنجي نيز قرار داده ايم تا دايما نظر آنها را رصد و مورد توجه قرار گيرد.

آقابابايي تمايز سرويس خود را با سرويس ديگر شركت ها اينگونه عنوان كرد: قطعا ساده سازي خود بزرگترين سرويس است كه در انجام عمليات به مشتريان بسيار كمك مي كند و اين مهم از جمله فرمول هاي موفقيت ما و امكان استفاده از QRCode از جمله خدمات مورد ارايه ماست.

وي در پايان ابراز اميدواري كرد: خوشبختانه امنيتي كه در پات براي كاربران ايجاد كرده ايم از بالاترين درجه اهميت برخوردار است كه با استانداردهاي رمزنگاري شده بسيار خوبي همراه بوده وسرويس هاي آن نيز مدام در حال ارتقا و به روز شدن هستندو به كاربران خود قول مي دهيم كه در سال آينده سورپرايزهاي بسيار خوبي ارايه دهيم .

اقابابايي افزود: در ١٨اسفند ماه نيز اولين مرحله قرعه كشي پات براي سفر به روسيه انجام مي شود و مرحله درم آن نيز در ٢فروردين ماه سال ٩٧ انجام مي شود كه جمعا ٥٠ نفر از ايران كيش براي اعزام به جام جهاني جمع مي شوند . كه به كاربران پيشنهاد مي كنيم حتما در آن شركت كنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

82  +    =  85