هتل روسی در جام جهانی ارز رمزنگار می پذیرد

در پی برگزاری جام جهانی در روسیه ، یکی از هتل های کالینینگراد از افرادی که مایل به اقامت در این شهر هستند، ارز رمزنگاری دریافت می کنند.

در پی برگزاری جام جهانی در روسیه ، یکی از هتل های کالینینگراد از افرادی که مایل به اقامت در این شهر هستند، ارز رمزنگاری دریافت می کنند.
به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، با توجه به این که تا برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی در جهان تنها چند ماه مانده است از این رو طرفداران آن به وب سایت ها می روند تا مکان های اقامتی خود را رزرو کنند. این در حالی است که کالینینگراد،از جمله شهرهای میزبان، ارز رمزنگاری را به عنوان گزینه های پرداختی در نظر گرفته  است.
براساس گزارشBuying Business Travel Russia (1) ،Apartments Malina، یکی از مکان های اقامتی کالینینگراد در نظر دارد تا از طریق سیستم پرداخت آنلاین Free-Kassa (2)، به کاربران امکان دهد تا نسبت به پرداخت اتاق شان، به صورت ارز رمزنگاری اقدام کنند.  
به گفته آنا سابتینا، مدیر این مکان اقامتی گفت:" استفاده از ارزهای رمزنگاری در حال حاضر رو به افزایش و درحال تبدیل شدن به گزینه ای برای پرداخت است.  از این رو تصمیم گرفتیم که با کمک این تکنولوژی نوین به طرفداران این رویداد ورزشی خدمات ارایه کنیم. "
از سویی، ویتالی لاروف، مدیر توسعه Free-Kassa آن را "تجربه جالبی" نامید و معتقد است که همکاری Free-Kassa با بانک پترزبورگ PSCB (3) این احتمال را می دهد که سن پترزبورگ نیز از   ارز رمزنگاری به عنوان گزینه ای برای پرداخت بهره ببرد."
این درحالی است که، یازده شهر روسیه میزبان جام جهانی فوتبال هستند که می توان به یکاترینبورگ ،مسکو، قازان، سن پترزبورگ، ولگوگراد، روستوف-نا-دونو ،سوچی،نیژنی نووگورود، سامارا ، سارانسک و کالینینگراد اشاره کرد.
گفتنی است که روسیه در ماه گذشته پیش نویس جدید مقررات مربوط به ارز رمزنگاری و ICOs (4) را تحت نام دارایی های مالی دیجیتال " تهیه کرده است. با این حال، اصلاحیه ها توسط وزارت توسعه اقتصادی، وزارت ارتباطات، وزارت دادگستری، بانک مرکزی روسیه و سایر درخواست شده است.

 

ترجمه: فرحناز سپهری
منبع: yahoo finance
https://sg.finance.yahoo.com/news/russia-bitcoin-hotels-accept-cryptocurrency-123005886.html
پی نوشت:
1-اولین ناشر اینترنتی بین المللی برای متخصصان کسب و کار مسافرت در روسیه و کشورهای مستقل مشترک المنافع است.
2- Free-Kassa :یک سرویس برای پذیرش پرداخت ها از طریق وب سایت است که اجازه می دهد تا فروشگاه های آنلاین و ارائه دهندگان خدمات از مشتریان ارز الکترونیکی را توسط  پایانه های پرداخت و ویزا کارت و مستر کارت بپذیرند.
3- Petersburg Social Commercial Bank (PSCB) :بانک پترزبورگ ،بانک خصوصی و فعال در امور بانکداری خرده فروشی و شرکتی است.
4-ICO :بخشی از فرایند تامین مالی برای استارتاپ‌های فعال در حوزه ارزهای رمزپایه است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

25  −    =  16