امیدواریم هرچه سریعتر قوانین تطابق در ایران اجرایی شود/ تاآخرین روز ممکن به بانک های ایرانی خدمات ارایه خواهیم کرد

مدیر امور مشاوره بانکی در آلمان و مسوول شرکت KPMG در ایران عنوان کرد؛

مدیر امور مشاوره بانکی در آلمان و مسوول پروژه های ایران با ابراز امیدواری در اجرایی شدن قوانین کامپلاینت یا تطابق در ایران گفت: ما در گذشته آخرین شرکتی بودیم که از ایران خارج شدیم و اکنون نیز اولین شرکتی هستیم که پس از تحریم به ایران بازگشته ایم و تا آخرین روزی که امکانش وجود داشته باشد ایران را ساپورت می کنیم .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، محمدرضا کاجی اصفهانی در گفتگوی اختصاصی با بانکداری الکترونیک، درباره اجرایی شدن قوانین تطبیق یا کامپلاینت در ایران ابراز امیدواری کرد و گفت: ایران در دو سال گذشته که درآن مستقر بودیم بسیار تمایل نشان داده است که می خواهد  با استانداردهای بین المللی همراه و همگام باشد .
وی با اشاره به تلاش مقامات و هم بانک های ایران در کم کردن فاصله میان بانک های این کشور با استاندارد بین المللی افزود: امیدواریم هرچه سریعتر قوانین تطابق در ایران اجرایی شود که  با توجه به همکاری دو سال اخیر ایران با ما، می توان اینگونه استنباط کرد  که هم مقامات و هم بانک های ایران تلاش زیادی را برای کم کردن فاصله بانک های این کشور با استاندارد بین المللی می کنند. به همین دلیل با ما پروژه انجام می دهند و در این دو سال ما بسیار درگیر این مسایل بودیم.
مدیر امور مشاوره بانکی در آلمان و مسوول پروژه های ایران درباره آینده این پروژه در صورت خروج ترامپ از برجام گفت: ما هیچ پیش بینی ای در این مورد نمی توانیم بکنیم و باید منتظرماند و دید که چه خواهد شد وعلت اینکه ما اکنون در این کنفرانس هستیم نیز این است که نشان دهیم پی ام جی تا آخرین روز ممکن در کنار ایران خواهد ماند .
کاجی اصفهانی با اشاره به تعاملات این شرکت آلمانی بانکی (KPMG)با ایران تصریح کرد: ما در گذشته آخرین شرکتی بودیم که از ایران خارج شدیم و اکنون نیز اولین شرکتی هستیم که پس از تحریم  به ایران بازگشته ایم و می خواهیم نشان دهیم که تا آخرین روزی که می توانیم و امکانش وجود دارد ایران را ساپورت می کنیم .
وی افزود: تا آخرین روز ممکن ایران باید برای بهبود شرایط داخلی بانک ها که نقش حیاتی در سلامت اقتصاد ایران دارد، انرژی ،سرمایه و بودجه  بگذارد  و چه با وجود تحریم و چه بدون آن بر این عمل مداومت کند ، چرا که در صورت  بروز احتمالی تحریم ، به دلیل نبود هیچ راه خارجی،  اهمیت توانایی بانک ها بسیار بیشتر هم می شود.
مدیر مسوول پروژه های کی پی ام جی  (KPMG)در ایران  ادامه داد: همین بانک هاباید کل رشد اقتصاد را تامین کنند و امیدواریم با پیشرفت در مسایل مدیریتی و شرکتی بانک ها ، کیفیت خدمات و سرمایه آن ها بالاتر رود .
وی با اشاره به خدمات شرکت خود گفت: خدمات ما در این زمینه است که به بانک ها توانایی بیشتری  ببخشیم و کمک کنیم تا ابن مسیر را سریعتر طی کنند تا اقتصاد بهره بیشتری از خدمات بانکی داشته باشد .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

49  +    =  55