موافقت کمیسیون اقتصادی با بررسی تحقیق و تفحص از بانک مرکزی در هفته آینده

حاجی دلیگانی:

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: کمیسیون اقتصادی موافقت کرده تا در اولین جلسه مجلس بعد از تعطیلات هفته جاری موضوع تحقیق و تفحص از بانک مرکزی در دستور کار کمیسیون قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به آخرین وضعیت درخواست خود برای انجام تحقیق و تفحص از بانک مرکزی، گفت: درخواست این تحقیق و تفحص روز دوشنبه هفته گذشته در دستور کار کمیسیون اقتصادی بود که به دلیل عدم حضور سیف رئیس کل بانک مرکزی این بررسی انجام نشد.

وی ادامه داد: رئیس کل بانک مرکزی به دلیل کاری درخواست کرد تا این جلسه به روز دیگری موکول شود و کمیسیون اقتصادی هم موافقت کرد تا در اولین جلسه مجلس بعد از تعطیلات هفته جاری این موضوع در دستور کار کمیسیون قرار بگیرد.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه تأکید کرد: پیش از این رئیس کل بانک مرکزی مدارک و گزارشی را از بانک مرکزی ارائه کرده بود که مورد قبول واقع نشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیان کرد: اکنون سیف مدارک و گزارش جدیدی درباره این تحقیق و تفحص ارائه نکرده است و ما همچنان بر انجام تحقیق و تفحص از بانک مرکزی مصر هستیم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  48