رونمایی از ۶ سامانه الکترونیکی وزارت اقتصاد

مراسم رونمایی از ۶ سامانه دولت الکترونیک در وزارت امور اقتصای و دارایی در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مسعود کرباسیان در آیین رونمایی از 6 سامانه‌ الکترونیکی وزارت اقتصاد  با حضور مرتضی بانک؛ دبیر شورای عالی مناطق آزاد و رییس کل سازمان امور مالیاتی با اشاره به جایگاه فاوا در وزارت اقتصاد گفت: برابر مصوبات اخیر دولت جمهوری اسلامی ایران، 23 پروژه دارای اولویت در دولت الکترونیک تعیین شد که 5 پروژه اولویت دار در زمینه دولت الکترونیک مربوط به وزارت امور اقتصاد و دارایی است.

کرباسیان ادامه داد: تا به امروز جمعا 23 پروژه کلیدی در وزارت اقتصاد و سازمان‌های ذیربط انجام شده و 16 پروژه کلیدی وزارت اقتصاد در حوزه فاوا پیاده سازی شده است. وزیر اقتصاد تاکید کرد: وزارت امور اقتصادی و دارایی بر اساس آخرین شاخص‌های سازمان فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جایگاه نخست دولت الکترونیک از میان سازمان‌ها و وزارتخانه‌های حاضر در ارزیابی قرار گرفته است.

وی افزود: در رشد شاخص دولت الکترونیک، وزارت اقتصاد با رشد 47 درصدی در جایگاه نخست قرار گرفته و بیمه مرکزی و سازمان امور مالیاتی به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند. کرباسیان با بیان اینکه وزارت اقتصاد در تحقق  دولت الکترونیک در جایگاه بالایی قرار دارد گفت: بیمه مرکزی، گمرک جمهوری اسلامی، ستاد وزارت اقتصاد، سازمان اموال تملیکی و سازمان امور مالیاتی در جایگاه اول تا هفتم لیست تحقق دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات قرار گرفته است.

 

منبع: ایبنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

92  ⁄    =  23