تعداد کاربران دستیار هوشمند بانک آمریکا بیش از یک میلیون نفر شد

اختصاصی بانکداری الکترونیک;

بانک آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرده است که هدف یک میلیون کاربری این اپلیکیشن ظرف مدت دو ماه محقق شده است و این اپلیکشن به صورت مرحله به مرحله تکمیل شد و در دسترس مردم در سراسر کشور قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بانک آمریکا اعلام کرده است که تعداد کاربران دستیار صوتی هوشمند مالی این بانک که اریکا نام دارد از یک میلیون نفر بیشتر شده است. این دستیار مجازی از طریق اپلیکیشن بانکداری همراه این بانک در دسترس کاربران قرار گرفته است.
بانک آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرده است که هدف یک میلیون کاربری این اپلیکیشن ظرف مدت دو ماه محقق شده است و این اپلیکشن به صورت مرحله به مرحله تکمیل شد و در دسترس مردم در سراسر کشور قرار گرفت.
مایکل موور، رئیس بانکداری دیجیتال در بانک مرکزی آمریکا در این باره گفت: «مشتریان ما به طور فزاینده‌ای برای سرویس های بانکداری موبایلی درخواست می دهند. زیرا این خدمات، امور روزمره افراد را ساده تر می کند. اریکا در حال تبدیل شدن به یک انتخاب بسیار ساده و راهکار مناسبی برای امور شخصی است. همانطور که ما در توسعه محصولاتی با محور هوش مصنوعی پیشرفت می کنیم، بهتر است به نیازهای کاربران امروز بیشتر توجه کنیم و با استفاده از بازخورهای مشتریان اریکا را به گونه ای پیشرفت دهیم که نیازهای بیشتری را پاسخگو باشد.»
براساس اعلام بانک آمریکا، اریکا از هوش مصنوعی، تجزیه و تحلیل‌های پیش‎بینی کننده و زبان طبیعی برای ارائه سرویس های مالی به صورت مجازی استفاده می کند. مشتریان می توانند از طریق فرمان صوتی، نوشتاری و یا انتخاب گزینه مورد نظر از روی صفحه نمایش با اریکا تعامل داشته باشند. اریکا غالبا بیشتر برای جستجوی تراکنش ها، نمایش موجودی حساب، قبض‌ها، امتیازهای اعتباری و شماره حساب به کار می رود.
بانک آمریکا علاوه بر اینکه اریکا را در اختیار کاربران در سراسر کشور قرار داده است، قابلیت های بیشتری هم به اپلیکشن بانکداری همراه اضافه کرده است. بعضی از آن قابلیت ها عبارتند از: توانایی جستجوی محصولات و سرویس های بانکی، یک قابلیت چت که مشتری را مستقیما به متخصص مربوطه متصل می کند، یک کیف پول دیجیتال جدید که کاربر با استفاده از آن می تواند به سادگی و به صورت آنی کارت های اعتباری خود را به آن اضافه و یا از آن کم کند، قابلیت ثبت نام موبایلی برای پاداش های ارتباط با مشتریان که امکان جستجو و مقایسه مزایای سرویس های مختلف را برای کاربر فراهم می کند.
این بانک خاطر نشان کرد که بیش از 36 میلیون مشتری دیجیتال دارد که 25 میلیون نفر از آن ها کاربران فعال موبایلی هستند. در طول سه ماه اول سال جاری، مشتریان بانکداری همراه 1.4 میلیارد بار به حساب موبایلی خود وارد شده اند و 140 میلیون صورتحساب پرداخت کرده اند و هم‌چنین 33 میلیون چک را از طریق موبایل سپرده گذاری کرده اند.

 

مترجم: سمانه سمیعی
منبع: https://www.pymnts.com/news/artificial-intelligence/2018/bank-of-america-ai-virtual-voice-assistant-erica/

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  5  =  2