با کارت‌های ناوگانی ویزا آشنا شوید

کارت ناوگانی ویزا می تواند به عنوان یک کارت پرداخت برای پوشش پرداخت ها در حوزه ی سوخت های مختلف از جمله: بنزین، دیزل و … در ایستگاه ها استفاده شود. این کارت های ناوگانی همچنین می توانند برای پرداخت هزینه تعمیر و نگهداری وسیله نقلیه و هزینه های مربوط به مالک یا مدیر ناوگان استفاده شوند

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید از کارت‌های ناوگانی ویزا برای سهولت در انجام عملیات مرتبط با وسایل نقلیه خود استفاده کنید.

کارت ناوگانی ویزا می‌تواند به عنوان یک کارت پرداخت برای پوشش پرداخت‌ها در حوزهٔ سوخت‌های مختلف از جمله: بنزین، دیزل و … در ایستگاه‌ها استفاده شود. این کارت‌های ناوگانی همچنین می‌توانند برای پرداخت هزینه تعمیر و نگهداری وسیله نقلیه و هزینه‌های مربوط به مالک یا مدیر ناوگان استفاده شوند.

با استفاده از کارت ناوگانی ویزا کمپانی‌ها می‌توانند برنامه‌های هزینه‌ای خود را بهبود بخشند. دسترسی اسان به اطلاعات تراکنش‌ها، معاملات، خودرو و دارندهٔ خودرو از ویژگی‌های این کارت است.

این کارت با استفاده از گزارش‌های جامع صاحبان و مدیران ناوگان را قادر می‌سازد تا گزارش‌های زمان واقعی را دریافت و کنترل‌های خرید را با کارت‌های خود تنظیم کنند و از تمام هزینه‌های مربوط به کسب و کار مطلع شوند.

این کارت همچنین شامل اطلاعات و جزیات دیگری از جمله مسافت طی شده به ازای هر گالن سوخت و قادر به خوانش کیلومتر شمار اتومبیل است تا به کسب و کارها اطلاعات دقیقی در خصوص وسایل نقلیه ارائه دهد.

با کارت ناوگانی ویزا، کاربران می‌تواند برنامه ناوگان خود را بسته به نیازشان مدیریت کنید. یک برنامه کارت اختصاصی ناوگان را انتخاب کنید یا برنامه کارت بازرگانی و تجاری موجود خود را گسترش دهید که این گسترش شامل مدیریت ناوگان انتخابی و مدیریت عملکرد کارت تجاری می‌شود.

از همه مهمتر، شما می‌توانید برنامه کارت ناوگانی ویزا را بسته با نیازهای منحصر به فرد سازمان خود سفارشی کنید. این سفارشی سازی از ایجاد محدودیت‌های مربوط به هزینه و معامله و محدود کردن استفاده از بعضی کلاس‌های کالا و خدمات توسط کاربرگرفته تا اجرای گزینه‌های امنیتی مانند شناسه‌های Driver ID و تولید گزارش‌های سفارشی با استفاده از ابزار مدیریت آنلاین ویزا که برای موفقیت کسب و کارهای ناوگانی لازم است.

 

منبع: سرمد نیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

44  ⁄    =  11