قیمت سکه کاهشی شد

رئیس اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان طلا و جواهر با اشاره به فعالیت طبق روال در بازار طلا و جواهر، اعلام کرد که قیمت سکه روندی نسبتا کاهشی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، ابراهیم محمدولی با بیان اینکه از دیروز بعدازظهر و امروز، مغازه‌های طلافروشی در بازار بزرگ تهران باز شده و به شرایط عادی برگشتند، گفت: امروز هم بازار طبق روال بوده و فروشندگان چراغ‌ها را روشن کردند. خصوصا بازار طلا از ساعت 10 آغاز به کار کرد و بساط ویترین‌ها را هم چیدند. شرایط عادی برگشته اما دغدغه‌ها پابرجاست و امیدواریم دغدغه‌های اصناف و صنف طلا و جواهر با کمک مسئولانی که گوش شنوا دارند و تجربه‌ مجموعه ما، برطرف شود و کاسبی هم برقرار باشد که بتوانند خرید و فروش را انجام دهند.

وی درباره قیمت طلا افزود: هر مثقال طلای آب‌شده 17 عیار یک میلیون و 60 هزار تومان، هر گرم طلای 18 عیار 244 هزار و 700 تومان، هر گرم طلای 24 عیار 326 هزار و 270 تومان، هر گرم طلای 22 عیار 299 هزار و 90 تومان قیمت دارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان طلا و جواهر درباره قیمت سکه نیز گفت: سکه تمام طرح قدیم دو میلیون و 731 هزار تومان، سکه تمام طرح جدید (امامی) دو میلیون و  930 هزار تومان، نیم سکه یک میلیون و 436 هزار تومان، ربع سکه 783 هزار تومان و سکه گرمی 421 هزار تومان قیمت دارد.

محمدولی با بیان اینکه روند قیمت در روزهای گذشته کمی کاهشی بوده است، گفت: تقاضا در بخش مصنوعات و طلاهای ساخته‌شده، نسبت به معمول و معقول هم کمتر شده است. شاید چون در حال حاضر خرید طلا خیلی برای مردم واجب نباشد چون هزینه‌ها و موارد دیگری از مایحتاج اولیه را دارند. امیدواریم با صحبت‌های رییس جمهوری این سیاست‌ها اعمال شود که بازار اقتصاد رونق بگیرد.

 

منبع: ایسنا 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  3  =