لجر لایو: نرم افزار جامع مدیریت لجر نانو اس و لجر بلو

شرکت لجر که یکی از معروف‌ترین سازندگان کیف پول سخت افزاری دنیا به شمار می‌رود یک نرم افزار جدید برای دو محصول خود یعنی لجر نانو اس و نیز لجر بلو طراحی کرده است. این نرم افزار «لجر لایو» (Ledger Live) نام دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این نرم افزار جامع برای دستگاه لجر نانو اس و نیز لجر بلو بر روی سیستم عامل ویندوز، مک و لینوکس قابل اجرا خواهد بود. هدف اصلی از طراحی این نرم افزار، ارایه مجموعه‌ای از قابلیت‌های مورد نظر کاربران (اعم از تازه کار و حرفه‌ای) در دنیای ارزهای دیجیتال بوده است.

لجر لایو امکان مدیریت دستگاه و نیز تک تک ارزهای دیجیتال موجود در آن را فراهم می‌سازد. در واقع لجر لایو را می‌توان جایگزین نرم افزارهای مبتنی بر کروم شرکت لجر دانست.

این شرکت در توضیح لجر لایو می‌گوید: «ماموریت ما در لجر، اطمینان یافتن از این است که همه کسانی که دارایی رمزنگاری شده دارند بتوانند آن را با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری امنیتی موجود به شکلی امن حفظ کنند. این به معنای ایجاد محصولاتی قدرتمند است که در عین حال استفاده از آن ساده است.»
 

اصلی‌ترین قابلیت‌های جدید این نرم افزار به شرح زیر است:

    نصب ساده: تعریف یک دستگاه لجر در این نرم افزار بسیار ساده است. کاربران کنونی نیز می‌توانند اطلاعات موجود خود را طی چند کلیک به لجر لایو منتقل کنند.
    حساب‌های چندگانه: با لجر لایو می‌توانید از یک مکان به همه حساب‌های ارز دیجیتال خود دسترسی داشته باشید. به این ترتیب دیگر نیازی به استفاده از چند نرم افزار مختلف برای ارزهای دیجیتال متفاوت نیست.
    مشاهده ارزش آنی دارایی دیجیتال: امکان مشاهده ارزش ارزهای دیجیتال موجود در دستگاه بر اساس قیمت‌های لحظه‌ای بازار در لجر لایو فراهم شده است.
    تراکنش‌های امن: برای اطمینان از درست بودن نشانی فرستنده یا گیرنده، راهنمایی‌هایی بر روی صفحه نمایشگر ارایه می‌شود.

اصلی‌ترین دلیل ارایه نرم افزار لجر لایو، ارایه امکان مدیریت امن دارایی‌های رمزنگاری شده به همه است. لجر با ارایه این نرم افزار قصد دارد خود را همتراز با بهترین شرکت‌های ارایه دهنده نرم افزارهای مشتری پسند در بازار قرار دهد.

در نسخه کنونی لجر لایو از توکن‌های موسوم به ERC-20 پشتیبانی نمی‌شود. با این وجود در به‌روزرسانی‌های بعدی این نرم‌ افزار این قابلیت این افزوده خواهد شد. شرکت لجر در پی بررسی قابلیت‌ها و امکانات دیگری است که می‌تواند به این دستگاه افزوده شود.

خوب است بدانید چندین شرکت برتر حوزه فناوری اطلاعات (نظیر گوگل، فیسبوک و سامسونگ) به سرمایه‌گذاری و مشارکت با لجر علاقه نشان داده‌اند. این شرکت‌ها مایل به حضور در دور دوم (Series B) جذب سرمایه این شرکت هستند.

منبع: ارزنگار

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  +    =  18