شیوه‌های مطلوب پرداخت برای کاربران در فرتاکسی

مدیرعامل شرکت خدمات مبنا فرتاک آریا اعلام کرد:

نسخه جدید سامانه هوشمند درخواست تاکسی (فرتاکسی) که بهمن‌ماه سال ۹۶ توسط شرکت خدمات مبنا فرتاک آریا و شرکت اینفوتک رونمایی شده بود، در دسترس قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مدیرعامل شرکت خدمات مبنا فرتاک آریا ضمن اعلام این خبر افزود: این سامانه در شهرهای مختلف راه‌اندازی شده است و نسل جدید آن نیز ۱۹تیرماه ۹۷ طی مراسمی با حضور شهردار، رئیس شورای شهر و مدیرعامل تاکسیرانی سمنان در شهرهای سمنان و مهدی‌شهر عملیاتی شد.

مرتضی حسینی، مدیرعامل شرکت خدمات مبنافرتاک آریا در خصوص نحوه عملکرد اپلیکیشن فرتاکسی گفت: این اپلیکیشن نیز مانند سایر نرم افزارهای تاکسی‌یاب آنلاین عمل می‌کند و کاربران با نصب و ثبت‌نام توسط شماره موبایل می‌توانند از امکانات آن بهره‌مند شوند،‌ ضمن این‌که نخستین سفر برای کاربران رایگان در نظر گرفته شده است.

شیوه‌های مطلوب پرداخت برای کاربران در فرتاکسی

او در پاسخ به پرسشی در خصوص روش پرداخت در این سامانه گفت: در فرتاکسی تمام شیوه‌های مطلوب پرداخت برای مشتریان در نظر گرفته شده است، علاوه بر پرداخت نقدی، کیف پول درون برنامه‌ای و درگاه پرداخت نیز در این اپلیکیشن درنظر گرفته شده است. ضمن اینکه مسافران می‌توانند با کارت شهروندی و یا کارت شتابی خود و با استفاده از پوزهای تعبیه شده در تاکسی‌ها پرداخت خود را انجام دهند.

به گفته حسینی، تاکسی برند تأیید شده‌ای است که شهروندان با آرامش خاطر می‌توانند از آن استفاده کنند ولی در دنیای رقابتی امروز و با سرعت گسترش فناوری‌های نوین هر کسب و کاری از جمله ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسی‌ها باید از شیوه فعالیت سنتی خود فاصله گرفته و برای حفظ مشتریان و رضایت آن‌ها از فناوری‌های روز بهره گیرند.

او ادامه داد: ما با هدف ارتقا تاکسی‌ها و تجهیز آن‌ها به فناوری‌های جدید، این اپلیکیشن درخواست تاکسی را برای سیستم تاکسیرانی کل کشور طراحی کردیم و با تبلیغات مناسب و آگاهی‌رسانی در شهرهای مختلف قصد در ترویج استفاده از سامانه‌های جدید و روش‌های پرداخت الکترونیک در این شهرها را داریم.

لازم به ذکر است اپلیکیشن راننده و مسافر فرتاکسی از طریق سایت شرکت خدمات مبنا فرتاک و وبسایت فرتاکسی در دو نسخه آندروید آی‌او‌اس در دسترس است.

 

منبع: پرداخت برتر

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  86  =  90