موج جدید گوشی‌های تلفن همراه در راه بازار است

کانال اطلاع‌رسانی طرح رجیستری از تأیید ثبت سفارش صدها هزار گوشی تلفن همراه و ترخیص آن از گمرک برای ورود به بازار تلفن همراه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،  کانال اطلاع‌رسانی طرح رجیستری با انتشار اطلاعیه‌ای از ثبت سفارش نهایی صدها هزار تلفن همراه و ترخیص آن از گمرک برای عرضه به بازار تلفن همراه در روزهای آینده خبر داد. در متن این اطلاعیه آمده است:

"با پیگیری‌های انجام شده در طی چند روز اخیر و انتقال نگرانی‌های موجود درخصوص کاهش موجودی بازار تلفن همراه به مسئولین ذی‌ربط در وزارت صنعت، معدن و تجارت، ثبت سفارش بیش از 600 هزار دستگاه تلفن همراه که پیش از این در انتظار تایید ثبت سفارش بودند، تایید و این گوشی‌ها تا چند روز آینده از گمرک ترخیص و روانه بازار خواهند شد.

شایان ذکر است این روند در هفته‌های آینده نیز ادامه خواهد یافت و باتوجه به اتخاذ رویکرد جدید در بحث واردات تلفن همراه توسط مراجع ذیربط از جمله تامین ارز واردات تلفن همراه از طریق بازار ثانویه و ادامه روند تائید ثبت‌ سفارش‌های صورت گرفته، بازار تلفن همراه به زودی به حالت عادی خود برگشته و شاهد تأمین موجودی بازار و متعادل شدن قیمت‌ها خواهیم بود.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که از تمامی خریداران تلفن همراه خواهشمندیم قبل از خرید تلفن همراه با شماره گیری کد دستوری #7777* و از طریق گزینه «استعلام اصالت» از قانونی بودن تلفن همراه اطمینان حاصل نمایند و حتماً در هنگام خرید از فروشنده فاکتور رسمی ممهور به مهر فروشگاه را دریافت نمایند."

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  8  =  1