رفع انسداد حساب های بانکی شهرداری تهران امروز انجام می شود

شهردار تهران گفت: با پیگیری های صورت گرفته بعضی حساب های بانکی شهرداری تهران که از سوی سازمان تامین اجتماعی مسدود شده بود تا ظهر امروز (سه شنبه) قرار است باز شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سید محمدعلی افشانی روز سه شنبه در حاشیه آیین بهره برداری از ۵۰ پروژه منطقه ۹ در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مقرر شد نماینده ای از شهرداری تهران و نیز سازمان تامین اجتماعی میزان بدهی شهرداری به تامین اجتماعی و طلب شهرداری از این سازمان (ساختمان های تامین اجتماعی در سطح شهر و پایان کار آنها) را بررسی کنند.
روز یکشنبه هفته جاری مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد که تامین اجتماعی برخی حساب های شهرداری را با طرح شکایت در دادگاه مسدود کرده است.
وی گفته بود که با انسداد حساب های بانکی خدمات رسانی به شهر و پرداخت حقوق کارگران دچار مشکل شده است.
 بدهی شهرداری به تامین اجتماعی مربوط به زمان مدیریت محمدباقر قالیباف اعلام شده است.
مسدود شدن حساب های شهرداری تهران به دلیل بدهی این نهاد به سازمان تأمین اجتماعی در دوره گذشته و زمان مدیریت قالیباف نیز اتفاق افتاده است.
قالیباف از سال 84 تا 96 شهردار تهران بود.
براساس اعلام مدیران شهری، در زمان مدیریت قالیباف حق بیمه کارکنان شهرداری تهران کسر شده اما به حساب تامین اجتماعی واریز نشده بود.
محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران سال گذشته میزان بدهی شهرداری به تامین اجتماعی را حدود 400 میلیارد تومان اعلام کرده بود. 

 

منبع: ایرنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  18