کاهش محبوبیت کارت های اعتباری در پرداخت موبایلی

اختصاصی بانکداری الکترونیک;

پژوهش های جدید شرکت WalletHub در حوزه پرداخت های موبایلی نشان می دهد که محبوبیت کارت های اعتباری در میان جوانان به طور قابل توجهی در حال کاهش است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مطالعات این مرکز تحقیقاتی بر روی افراد نشان می دهد 93 درصد از افراد در رده سنی زیر 29 سال در مقایسه با افراد 59 سال به بالا اصلا تمایلی به استفاده از کارت اعتباری ندارند. در افراد نسل متولدین 1946 تا 1964  به میزان 479% بیشتر از جوانان تمایل به استفاده کارت های اعتباری وجود دارد و سهولت در استفاده از آن را نسبت به وجه نقد بیشتر می دانند. البته اولویت در ارائه کارت ها نیز متفاوت است. وقتی از افراد مورد مطالعه درباره نرخ ها و پاداش های کارت های مورد انتخاب آن ها سوال می شود؛ 58 درصد از افراد نسل قدیم نرخ کارت ها را عامل برتر بودن هر کارت می دانند. این در حالی است که 51 درصد (اکثریت) نسل جوان پاداش های ارائه شده در برنامه های وفاداری مشتری همراه با کارت های اعتباری را عامل تمایز آن ها می دانند.
حتی خاطرات هم در معیارهای تصمیم گیری و انتخاب بین کارت های اعتباری تاثیر گذار است. به گونه ای که 80 درصد از افراد نسل قدیم اعلام کردند که با کارت های اعتباری خاطرات خوب زیادی دارند. این در حالی است که 60 درصد از افراد نسل جوان نظر برعکس آن را داشتند.
شاید با قرار دادن امکانات بهتری در کارت های اعتباری مانند بازپرداخت بدهی بلند مدت، جوانان بیشتر مایل باشند مانند نسل قبل از خود به استفاده از کارت های اعتباری عادت کنند.

 

منبع: https://www.thepaypers.com/mobile-payments/credit-card-in-mobile-payments-is-falling-out/774315-16

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  1  =