تقلب در پرداخت ها نگرانی گیمرها

اختصاصی بانکداری الکترونیک;

با توجه به نتایج مطالعه ای که از سوی شرکت های بین المللی ACI WorldWide و Newzoo انجام گرفت؛ تقلب در تراکنش های پرداخت بیشترین نگرانی گیمرها در کشورهای آلمان، ایالات متحده و انگلستان است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، 19 درصد از این افراد هنگام پرداخت هزینه های بازی های آنلاین تقلب در پرداخت را تجربه کرده اند. این گزارش که 2 هزار نفر از گیمرها در ایالات متحده، آلمان و انگلستان را مورد مطالعه قرار داده است نشان می دهد؛ یک سوم از همه بازی ها (33 درصد) به اندازه کافی درباره امنیت پرداخت ها نگرانی دارند که تمایل کمتری برای پرداخت هزینه آنلاین داشته باشند.
با این وجود، علی رغم نگرانی هایی که درباره تراکنش های پرداخت وجود دارد، گیمرها اشتیاق خود نسبت به روش های پرداخت جدید (مانند ارزهای رمزنگار) را هم نشان می دهند. گیمرها در ایالات متحده (25 درصد) بیشترین تمایل مثبت به ارزهای دیجیتال را نشان داده اند و پس از آن آلمان و انگلیس به ترتیب با 18 و 16 درصد قرار می گیرند.
به طور کلی، زمانی که صحبت از انتخاب روش پرداخت باشد، اعتماد بزرگترین عاملی است که گیمرها در انتخاب در نظر می گیرند: 44 درصد از گیمرهایی که همواره از سرویس پرداخت آنلاین برای بازی ها استفاده می کنند معتقدند پرداخت درون برنامه ای می تواند ارتقاء یابد. یک سوم از گیمرها از سرعت پایین فرایندهای پرداخت ابراز نارضایتی می کنند. در مورد گیمرهای آلمانی نیز نیاز به تجربه فرایند پرداخت بدون درز دلیل ترجیح یک روش پرداخت مطمئن نسبت به سایرین است.
پلتفرم نرم افزاری در پرداخت ها نقش کلیدی دارد:
موبایل، پلتفرم نرم افزاری غالب در بین گیمرها است. 95 درصد از شرکت کنندگان در این مطالعه اعلام کردند که از گوشی موبایل خود برای بازی استفاده می کنند اما فقط 43 درصد از گیمرهای آلمانی بر روی موبایل پرداخت انجام می دهند. 65 درصد از گیمرهایی که پرداخت بر روی موبایل انجام داده اند این کار را به صورت درون برنامه ای تجربه کرده اند.
این مطالعه تحت عنوان «چه چیز گیمرها را به پرداخت کننده تبدیل کرد؟»  به بررسی روش های پرداخت در بازی ها پرداخته و رفتارها، ترجیحات و تجربیات پرداخت کاربران را بررسی کرده است تا موثرترین روش های بهینه سازی پرداخت در بازی ها را نشان دهد. 2051 گیمر (که حداقل دو ساعت در هفته بر روی یک دستگاهی بازی می کنند) در سراسر ایالات متحده، انگلستان و آلمان مورد مطالعه قرار گرفتند.

 

منبع: https://www.thepaypers.com/digital-identity-security-online-fraud/payment-fraud-is-a-top-concern-for-gamers/774356-26

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

40  −  33  =