گزارش دویچه بانک؛ خزانه داری آنی از چشم انداز تا واقعیت

اختصاصی بانکداری الکترونیک;

دویچه بانک در گزارشی زیرساخت بازار و تکنولوژی در دسترس برای راه اندازی خزانه داری آنی را مورد بحث قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در گزارش دویچه بانک تحت عنوان « مسیر رسیدن به خزانه داری آنی» چگونگی گذار از وضعیت فعلی به خزانه داری آنی بررسی می شود. تکنولوژی های اساسی مورد نیاز برای عملیات تبدیل، محافظت از سرمایه و پیش بینی جریان نقدی بی درنگ در حال حاضر در دسترس است.
با توجه به گزارش یورومانی که به سفارش دویچه بانک انجام گرفت، تقاضای فزاینده ای برای قابلیت های خزانه داری آنی وجود دارد – 85 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که برای توانایی جابه‌جایی پول نقد به صورت آنی ارزش زیادی قائل هستند. فقط کمتر از 87 درصد از افراد معتقدند پرداخت های آنی به صورت شبانه روزی و در هفت روز هفته تاثیر مثبت بر برنامه ریزی نقدینگی و پیش بینی آن دارد.
تهیه کنندگان این گزارش در پایان نتیجه گرفته اند که پرداخت های آنی و بانکداری باز در کنار یکدیگر تاثیر قابل توجهی دارند و راهکارهای جدید در پرداخت ها می تواند کارمزد تراکنش ها و هم چنین مدت زمان دو یا سه روز برای نقل و انتقالات پول در بخش های تجاری را کاهش دهد.

 

منبع: https://www.thepaypers.com/payments-general/real-time-treasury-going-from-vision-to-reality-deutsche-bank-report/774645-27

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

56  ⁄  14  =