«بیمیتو» از خدمات بیمه شخص ثالث تا ثبت درخواست دفترچه درمانی

حامد ولی پور درباره مزیت حضور در نمایشگاه تراکنش ایران که 22 تا 24 آبان ماه سال جاری برگزار می شود، گفت:‌ با حضور در نمایشگاه تراکنش ایران می توانیم با فعالان حوزه بیمه و مالی در ایران از نزدیک دیدار و تعامل داشته باشیم که از اهداف استارت آپ بیمیتو محسوب می شود. همچنین ارتباط با فعالان حوزه سرمایه گذاری و همچنین ارتباط گرفتن با استارت آپ هایی که در این حوزه فعال هستند نیز از دیگر مزیت های حضور در نمایشگاه تراکنش چهارم است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از فابانیوز، حامد ولی پور مدیراستارت آپ بیمیتو با حضور در مرکز فابا گفت: حدود 2 سال است که استارت آپ بیمیتو را راه اندازه کرده ایم که در این مدت رشد خوبی  داشتیم و توانستیم در مدت زمان کوتاه به اهدافی که از پیش تعیین شده بود دست پیدا کنیم.
 
وی با بیان اینکه بیمیتو کار خود را با سه نفر آغاز و امروز 42 کارمند در این استارت آپ مشغول به کار هستند، افزود: خدماتی که بیمیتو ارائه می کندبرای عموم مردم است و اینطور نیست که وابسته به شرکت های خاصی باشیم. هدف گذاری ما بر بیمه های عمومی و تجاری است که اغلب مورد استفاده مردم در زندگی روزمره آنها است، مثل بیمه شخص ثالث اتومبیل که پراستفاده ترین نوع بیمه در کشور است و بزرگترین سبد خرید بیمه ای مردم ما را تشکیل می دهد، همچنین بیمه های درمانی و آتش سوزی و مسافرتی را نیز ارائه می دهیم.
 
وی افزود: سرویسی که هم اکنون در حال ارائه آن هستیم و تقریبا تنها استارت آپی هستیم که این خدمات آنلاین را ارائه می دهیم سرویس خدمات دفترچه درمانی است که بر اساس آن مردم می توانند دفترچه درمانی خود را بدون مراجعه به کارگذاری ها و ایستادن در صف های طویل دریافت کنند، به این صورت که می توانند به سایت بیمیتو مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند و درب منزل دفترچه بیمه خود را دریافت کنند.
 
ولی پور با بیان اینکه بیمیتو هم بر گوشی های هوشمند و هم بر بستر وب خدمات خود را ارائه می کند، گفت: طبیعتا زمانی که شما وارد بازاری می شوید که بازار بزرگی است و فضای سنتی و قدیمی دارد حجم مالی بزرگی هم دارد با چالش هایی مواجه خواهید شد. به ویژه آنکه وقتی قصد دارید به عنوان یک استارت آپ و یک شرکت کوچیک که خلاقیت هم دارید و قصد دارید یک سری از مدل های کاری را تغییر دهید، در این فضا یک مقاومت در برابر شما به ویژه از سمت شبکه فروش و عرضه شکل خواهد گرفت.
 
وی تاکید کرد: کاملا این ایده وجود داشت که بیمه یک محصول بروکراتیک است و نمی شود آن را به صورت آنلاین فروخت و کاغذ بازی خاص خودش را دارد و حتما باید یک سری هویت سنجی های حضوری انجام شود به همین خاطر یک سری مقاومت های اولیه در این زمینه و پیش از آغاز به کار استارت آپ بیمیتو وجود داشت.
 
ولی پور گفت: ما ریسکاین کار را پذیرفتیم و وارد این عرصه شدیم و آرام آرام جامعه و بازار بیمه را به این باور رساندیم که می‌شود به این سبک نیز بیمه را فروخت بدون این که مشکلی پیش بیاید. علاوه بر این با مشکلات دیگری نیز مواجه بودیم که هر استارت آپی در ابتدای کار با آن مواجه می شود، موضوعاتی مانند جذب سرمایه، نیروی انسانی و مسائلی دیگر، که توانستیم یکی پس از دیگری توانستیم این مسائل را حل کنیم.
 
وی تاکید کرد: فکر میکنم مهمترین کار یک استارت آپ در ابتدا جمع کردن یک تیم خوب و منسجم است و اصلی ترین کاری که در بیمیتو انجام شده این است که توانستیم یک تیم خوب جمع کنیم و سرمایه اصلی ما تیم کاری است که در اختیار داریم.
 
مدیر استارت آپ بیمیتو گفت: ساختار صنعت بیمه در کشور ما بسیار سنتی است و کاری که ما انجام داده ایم این است که کانال فروش بیمه آنلاین را راه اندازی کرده ایم و به صورت آنلاین درخواست بیمه را ثبت می کنیم و به فروش می رسانیم اما هنوز بک گراند سیستم و ساختار و ماهیت کسب و کار در زمینه بیمه در ایران آنلاین نشده است و کارها به صورت آفلاین انجام می شود.
 
وی افزود: اتفاقی که برای آینده صنعت بیمه خواهد افتاد و زمان بسیار زیادی نیز طول نخواهد کشید این است که ماهیت این کسب و کار نیز به صورت آنلاین درخواهد آمد.
 
ولی پور درباره مزیت حضور در نمایشگاه تراکنش ایران که 22 تا 24 آبان ماه سال جاری برگزار می شود، گفت:‌ با حضور در نمایشگاه تراکنش ایران می توانیم با فعالان حوزه بیمه و مالی در ایران از نزدیک دیدار و تعامل داشته باشیم که از اهداف استارت آپ بیمیتو محسوب می شود. همچنین  ارتباط با فعالان حوزه سرمایه گذاری و همچنین ارتباط گرفتن با استارت آپ هایی که در این حوزه فعال هستند نیز از دیگر مزیت های حضور در نمایشگاه تراکنش چهارم است.

 

منبع: فابانیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×    =  30