اعتباربخشی به کسب و کارها با برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران/نمایشگاه تراکنش ایران از پشتوانه نظام بانکی کشور برخوردار است

حمیدرضا محمدی مدیرعامل شرکت تابان آتی پرداز«تاپ» عنوان کرد؛

حمیدرضا محمدی با اشاره به لزوم حمایت فعالان عرصه بانکداری و پرداخت در کشور از برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران نیز گفت:‌ طبیعتا فعالان و صاحب نظران در این عرصه باید از برگزاری این رویداد حمایت کنند چرا که ما در کشور نمایشگاهی از این دست زیاد نداریم به همین خاطر اهمیت حمایت از نمایشگاه تراکنش ایران دوچندان می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،حمیدرضا محمدی، مدیرعامل شرکت تابان آتی پرداز، اپلیکیشن تاپ در گفت وگو با خبرنگار فابانیوز درباره برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران، گفت: نمایشگاه تراکنش ایران رویدادی است که از پشتوانه نظام بانکی و صنعت پرداخت در کشور برخوردار است  و برگزاری آن اهمیت ویژه ای دارد.
 
محمدی با اشاره به لزوم حمایت فعالان عرصه بانکداری و پرداخت در کشور از برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران نیز گفت:‌ طبیعتا فعالان و صاحب نظران در این عرصه باید از برگزاری این رویداد حمایت کنند چرا که ما در کشور نمایشگاهی از این دست زیاد نداریم به همین خاطر اهمیت حمایت از نمایشگاه تراکنش ایران دوچندان می شود.
 
وی با اشاره به رویکرد فعالان عرصه بانکداری و پرداخت در کشور به برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران نیز گفت:‌ طبیعتا فعالان و صاحب نظران در این عرصه باید از برگزاری این رویداد حمایت کنند چرا که ما در کشور نمایشگاهی از این دست زیاد نداریم به همین خاطر اهمیت حمایت از نمایشگاه تراکنش ایران دوچندان می شود.
 
حمیدرضا محمدی مدیرعامل شرکت تابان آتی پرداز (تاپ)  تاکید کرد: باید از برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه تراکنش ایران حمایت کنیم تا چنین رویدادی بتواند پا بگیرد و در آینده به صورت گسترده تری برگزار شود و بعد منطقه ای و بین المللی به خود بگیرد.
 
وی همچنین افزود:  با رویکردی که تحریم های آمریکا در قبال کشور ما دارد دسترسی ما به نظام بانکی بین المللی پیش از این راحت نبوده است و طبیعتا پس از اعمال دور جدید تحریم ها نیز اینگونه نخواهد بود و شرایط برای نظام بانکی و پرداخت کشور سخت تر خواهد شد.
 
محمدی همچنین یادآور شد:‌ تمرکز بر فناوری های نوین مالی می تواند به کشور در برطرف کردن مشکلات عرصه بانکداری و پرداخت کمک کند و نشان دهد که ما می توانیم بدون اتصال به نظام بانکی که آمریکا متولی آن است به کار خود ادامه دهیم هرچند این کار هزینه های بیشتری برای ما دارد.
 
حمیدرضا محمدی مدیرعامل شرکت تابان آتی پرداز همچنین تاکید کرد:‌ معرفی و کمک به توسعه فناوری های نوین در عرصه بانکداری و پرداخت مانند بلاک چین می تواند به کاهش اثر تحریم ها در کشور کمک کند و پیام توانمندی کشور در این عرصه را به خارج از کشور منتقل کند.
 
 چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران، همراه با تمرکز ویژه بر موضوعات استارت‌آپی، 22 تا 24 آبان سال جاری در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.

 

منبع:فابانیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

19  −    =  15