حرکت پرسرعت استارتاپ‌ها در سنگاپور به سمت «بلاک‌چین»!

فراگیری فن آوری بلاک چین در دنیا؛

با وجود موضوعات متعددی در خصوص «اعتماد» در زمینه استفاده از تکنولوژی بلاک چین، همچنان روند افزایش استفاده شرکت‌ها از این تکنولوژی بدون هیچ توقفی ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از entrepreneur، بلاک چین همچنان موضوع داغ اکوسیستم دنیای استارت آپ در جهان است و استارتاپ های بیشتری در حال سرمایه گذاری در این تکنولوژی هستند.
 
با این حال، این شرایط در کشورهای مختلف یکسان نیست. بر اساس تحقیقات انجام شده از سوی شرکت حسابرسی (PwC)  موضوع اعتماد یکی از بزرگترین چالش در مسیر استفاده از تکنولوژی بلاک چین است.  نگرانی ها بابت این موضوع در میان پاسخ دهندگان حاضر در این نظرسنجی بالاترین میزان یعنی چیزی در حدود 37 درصد را به خود اختصاص داده بود.
 
علی رغم موضوعات مختلف مرتبط با موضوع اعتماد، روند استفاده شرکت ها از تکنولوژی بلاک چین اما بدون هیچ توقفی ادامه دارد. از بنیان گذاران استارت آپ های حوزه بلاک چین در سنگاپور پرسیدیم که آنها چگونه از قدرت این تکنولوژی به خوبی استفاده می کنند.
 
تجزیه و تحلیل ظرفیت های استفاده از تکنولوژی بلاک چین
 
«سنکلاپ شانگاری» موسس و مدیراجرایی استارتاپ LALA World در سنگاپورمی گوید که تکنولوژی بلاک چین نه تنها در سطح مصرف کنندگان تفاوتی قائل نیست بلکه تهدیدی برای سیستم مدیریتی حاکمیت در کشورها محسوب می شود که مزاحمی در زمینه آزادی مالی است.
 
وی در این باره می گوید:‌ رازهای زیادی در زمینه تکنولوژی بلاک چین وجود دارد و از آن به عنوان تکنولوژی مشکوک یاد می شود. تکنولوژی که به نظر امیدوارانه به نظر می رسد اما می تواند در معرض خطر باشد.
 
این حقیقت فراتر از آن است، این تکنولوی امن و قابل اعتمادتر از هرگونه تکنولوژی موجود دیگر است. اما همزمان پیچیده است و در مرحله نوظهور خود همانند وب در دهه 90 قرار دارد. آنچه که مورد نیاز است درک کاربردهای آن در مشکلات مشخص و تاثیری که این تکنولوژی در حل و فصل آن دارد، است.
 
لالا آیدی که محصول شرکت لالا ورد است یک راه حل جامع و کامل است که از اطلاعات کاربران از طریق تکنولوژی بلاک چین محافظت می کند. علاوه بر آن، این استارتاپ امکاناتی شامل پرداخت ارزهای دیجیتال از طریق این برنامه را فراهم می کند.

 

منبع:فابانیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  1  =