لزوم تغییر سیاست های ترافیک شهری از خودرو محوری به انسان محوری/پرداخت عوارض بزرگراهها الکترونیکی می شود

در دومین روز از برگزاری همایش شهر هوشمند مطرح شد؛

نشست تخصصی «جابجایی و حمل و نقل هوشمند» در سالن همایش های بین المللي ميلاد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سهیل مظلوم؛مدیرعامل شرکت سپندار در نشست تخصصی «جابجایی و حمل و نقل هوشمند» در دومین روز از برگزاری همایش شهر هوشمند گفت:دریافت عوارض در بزرگراهها هنوز به روش سنتی انجام می شود که دارای معایب بسیاری است؛از این رو بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته به زودي دریافت عوارض در بزرگراههای کشور الکترونیکی می شود.

وی با اشاره به لزوم بهره گیری از شیوه های نوین پرداخت در سطح کلان شهرها خاطرنشان کرد:باید در پرداخت عوارض شهرداری و پارکینگ ها به روش های بهتری باید روی آوریم و راهکار های پیشنهادی ما یکپارچگی در بحث رگولاتوری و اجراست.

مظلوم سیاست های فعلی شهرداری تهران را در مدیریت پرداخت شهری مطلوب ندانست و افزود:سیاست های فعلی به نحوی بوده که بیشتر باعث عدم استفاده از پارکینگ ها و پارک خودرو در خیابان شده است.این امر به دلیل نگاه مدیریت شهری خودرو محور است،نه انسان محور.

مدیرعامل شرکت سپندار در ادامه اظهار کرد:شرکت ما در مزایده پارکینگ حاشیه ای برنده شد،اما با یک گل بهار نمی شود و باید برنامه های جامع تری تدوین و اجرا شود.اعتقاد ما بر این است که نیازمند یکپارچه سازی مدیریت حل مشکلات کلان شهر تهران در زمینه ترافیک و پرداخت ها هستیم.

 

 

گزارشی از:حمیده قاسمی 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  5