به پرداخت ملت، صدر نشین شاخص اثربخشی کارتخوان فروشگاهی

سه شرکت به پرداخت ملت، آسان پرداخت پرشین و پرداخت الکترونیک سامان در طه ماه گذشته با شاخص اثربخشی بالاتر از یک، صدرنشین اثربخشی کارتخوان فروشگاهی هستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شاخص اثربخشی شرکت های پرداخت در طی ماه های اخیر نوسانات بسیار کمی پیدا کرده اند که نشان دهنده رقابت بالا بین شرکت های پرداخت است.

از 12 شرکت پرداخت کشور تنها 3 شرکت شاخص اثربخشی بالاتر از یک را در ماه های اخیر به ثبت رسانیده اند و 9 شرکت دیگر شاخصی کمتر از یک دارند.

بر اساس آخرین آمارها در آبان ماه شرکت به پرداخت ملت با شاخص 1.813 بیشترین شاخص اثربخشی را در بین شرکت های پرداخت در زمینه کارتخوان فروشگاهی داشته است و پس از آن شرکت آسان پرداخت پرشین با ضاخص 1.439 در رتبه دوم و شرکت پرداخت الکترونیک سامان با شاخص 1.358 در رتبه سوم قرار دارد.

ارزیابی عملکرد 3 ماه گذشته شرکت ها حاکی از آن است که شرکت به پرداخت ملت توانسته است شاخص اثربخشی خود را از رقم 1.772 در شهریور ماه به 1.781 در مهرماه و در نهایت به رقم 1.813 در آبان ماه برساند که نشان دهنده رشد شاخص اثربخشی این شرکت در طی دو ماه متوالی است. شرکت آسان پرداخت پرشین نیز در طی 2 ماه پاییز توانسته است رشد 0.014 واحدی را تجربه کند، اما شاخص اثربخشی شرکت پرداخت الکترونیک سامان در طی 2 ماه پاییز رشدی منفی را تجربه کرده است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  72  =  81