تجزیه و تحلیل فنی ریپل(XRP )/روند صعودی ادامه خواهد داشت!

توکن ریپل (XRP) توسط سازمان های مالی به پذیرش همگانی نزدیک می شود. هفته گذشته قیمت XRP افزایش داشته است و اثرات آن در بلند مدت مشخص خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، قیمت ریپل (XRP) در حال حاضر حدود ۴۳۲۸ دلار و ارزش بازار آن ۱۶.۸۳ میلیارد دلار است. حجم معاملات این توکن طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ۱.۰۶ میلیارد دلار است.

تحلیل نوسان یک ساعته

 

روند صعودی ریپل (XRP) سرانجام قوت گرفته است و محدوده آن از ۰.۲۸۶ الی ۰.۳۵۷۷ دلار می‌باشد در حالی که روند نزولی آن در محدوده ۰.۳۹۳ الی ۰.۳۲۷ دلار است. قیمت ریپل در نمودار یک ساعته بر روی ۰.۲۸۶۶ دلار پشتیبانی شده است. نقاط مقاومت نیز در قیمت های ۰.۳۵۳۳ ، ۰.۳۷۵۲ و ۰.۴۰۴۰ دلار در نوسان است‌.

اندیکاتور آرون (Aroon) نشان می‌دهد روند صعودی قبلی در بالاترین توان خود قرار دارد. این موضوع بدان معناست که روند نزولی سپری شده است.

اندیکاتور استوکاستیک (Stochastic) علامت مثبت نشان می‌دهد به طوری که خط استوکاستیک از خط سیگنال در تقاطع صعودی پیشی گرفته است

اندیکاتور جریان پول چایکین (Chaikin Money Flow) چشم انداز منفی نشان می‌دهد به طوری که CMF زیر خط صفر بیانگر این موضوع است که خارج شدن پول از جریان بازار هم چنان بیشتر از ورود آن به بازار XRP است.

تحلیل نوسان یک روزه

روند نزولی ریپل (XRP) در محدوده ۰.۹۰۲۷ الی ۰.۳۸۷۳ دلار است در حالی که روند صعودی هنوز شکل نگرفته است. قیمت ها بر روی ۰.۲۶۲۷ پشتیبانی می‌شوند و نقاط مقاومتی نیز بز روی ۰.۵۸۲۱ و ۰.۶۸۹۹ دلار در نوسان است.

اندیکاتور پارابولیک (Parabolic SAR) علامت مثبت نشان می‌دهد به طوری که نشانگرها زیر کندل های قیمت شکل گرفته اند و بیانگر روند صعودی می‌باشند.

اندیکاتور همگرایی/واگرایی میانگین حرکتی (MACD) روند صعودی در سمت منفی خط صفر نشان می‌دهد و این خط ها به سمت بالا و صعودی می‌باشند.

نوسانگر مهیب (AO) خط سبز صعودی را نشان می‌دهد که زیر خط صفر کاهش می‌یابد و بیانگر روند صعودی احتمالی است.

نمودار یک ساعته دارای کندل های سبز است و با اندیکاتورهای آرون، استوکاستیک و CMF بیان شده است. نمودار یک ساعته هم چنین علامت های مثبتی نشان می‌دهد که توسط اندیکاتورهایSAR ، MACD و AO بیان شده اند.

 

منبع: ambcrypto

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  54