رویکرد محتاطانه دولت هند برای مقررات رمزنگاری

مجله تکنولوژی Quartz روز ۳۱ دسامبر به نقل از Pon Radhakrishnan، وزیر امور مالی و حمل و نقل هند، گزارش داد که دولت هند با احتیاط به قوانین رمزنگاری نزدیک می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، آخرین بخش در هند که به شکل فزاینده‌ای در حال گسترده شدن است، اقتصاد داخلی ارزهای دیجیتال را به صورت قانونی اعلام می کند و Radhakrishnan گفت که فقدان یک راه‌حل قابل‌قبول در سطح جهانی به این معنا بود که قانونگذاران بعید به نظر می‌رسیدند که در کوتاه‌مدت از قوانین رسمی استفاده کنند.

در روز ۲۸ دسامبر، وی با اشاره به مجلس نمایندگان، Lok Sabha، گفت: در غیاب یک راه‌حل قابل‌قبول جهانی و نیاز به طراحی راه‌حل فنی امکان پذیر، این دپارتمان این موضوع را با احتیاط دنبال می‌کند و تعیین یک جدول زمانی مشخص برای ارائه توصیه‌های صریح دشوار است.

هند در حال حاضر ممنوعیتی را بر روی بانک‌هایی که عملیات‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال را ارائه می‌کنند، اعمال می‌کند.

در ماه جولای، قوانین دارایی بانک هند منجر به خروج چندین کسب‌وکار محلی و یک چالش دادگاه عالی شده‌است.

تا کنون، نه بانک مرکزی و نه دولت تحت‌تاثیر واکنش شدید مصرف کنندگان قرار نگرفته است، یک منبع هیات دولتی در اوایل این ماه اظهار داشت که ایجاد ارزهای دیجیتال تا حدودی غیرقانونی بوده‌است.

با این وجود، این هفته شاهد آن بودیم که هیات مشابه نشان می‌دهد که این امر به نفع مقررات در مورد مجازات این بخش خواهد بود.

در حال حاضر، این امر در مورد مالکیت ارزهای دیجیتال در هند قانونی باقی می ماند، اما برخی از احزاب از اکتبر اعلام کرده اند که چنین مالکیتی را غیر قانونی می دانند.

 

منبع : Cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  4  =  1