حکم تعلیق یک سناتور امریکایی در مورد پرونده کلاهبرداری رمزنگاری

به گزارش Guardian در روز ۲۷ دسامبر، یک سناتور ایالت جورجیا به اتهام دروغ گفتن در مورد سرقت تجهیزات استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۳۰۰٫۰۰۰ دلار، به زندان گزارش شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به گفته اسناد دادگاه، Michael Williams جمهوری‌خواه، که در اصل گزارش سرقت را در ماه می داده بود، یک گزارش اشتباه به پلیس و بیانیه‌ای دروغین داده است.

به گزارش اخبار روزانه محلی Atlanta Journal-Constitution در روز ۳۰ دسامبر، او گفته بود که سرورها با ارزشی معادل ۳۰۰٫۰۰۰ دلار، که برای استخراج ارزهای دیجیتال به کار رفته بودند، از محل کارش ناپدید شده اند.

دادستان‌ها این احتمال را در نظر دارند که سرقت هرگز صورت نگرفته است و ماه گذشته ویلیامز توسط هیات‌منصفه عالی در سه فقره جرم تحت تعقیب قرار گرفته و متعاقبا به حبس محکوم شد.

با این حال، رای کامل هنوز اعلام نشده است و متهم و وکیل‌مدافع وی منتظر شواهد دادستان هستند.

وکیل دادگستری، A.J. Richman، روز ۲۶ دسامبر به نقل از یک خروجی خبری محلی دیگر به نام Gainesville Times گفت: در حال حاضر، موضع ما این است که آقای ویلیامز این کار را انجام نداده است.

این وکیل افزود: ما هنوز از مدارک آن‌ها آگاهی نداریم و آن‌ها این موضوع را فاش نکرده اند. من مطمئنم که به زودی این کار را خواهند کرد. اما در این زمان، ما نمی‌دانیم این چه چیزی است که آن‌ها به غیر از آنچه که کیفرخواست می‌گوید، بیان می‌کنند.

ویلیامز قبلا از یک لایحه پرداخت ارز دیجیتال برای مجلس سنای ایالت جورجیا حمایت کرده بود. در حالی که کمپین ‌های او با یک سیاست ضد مهاجرتی با اشاره به مهاجران مکزیکی که محکومیت قابل‌توجهی داشتند، مشخص شد.

منبع : Cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =